Wat je even kwijt wil #40

oh ja zo kan het ook haha.

GVD heb ijs koffie cravings nu. Vanaaf maar ff halen.

1 like

Dat rietje moet in het gat er boven haha. Haat die papieren rietjes wel tho. Ik ga voortaan gwn zelf rietjes mee sleuren.

Dat is geen gat

Wat een mysterie deze bekers

Huh daar heb ik hem de vorige x in gewurmd hahaha. Vraag me niet hoe.

2 likes

Talentje :star_struck:

1 like

Ik hou zo van brieven. brieven die aan mij gericht zijn, brieven die ik aan anderen schrijf maar ook brieven van bekende/onbekende mensen zijn zo leuk om te lezen.

Dus ja die 3 euro was echt een koopje bij de bieb voor het boek brieven van belang van Shaun Usher.

6 likes

Gvd ik heb eindeloos hints gedropt dat ik naar de Carrefour wil op weg naar Duitsland omdat ik chocola en mayonaise wil kopen. Maar nu rijdt meneer toch gewoon de grens over zonder gestopt te zijn :rage:

1 like

Jaaaaaa ik heb een 7 voor mijn herkansing en nu heb ik het hele eerste premasterjaar gehaald!!! Godzijdank geen vertraging :tada:

54 likes

Ik zie een jongetje met zijn mama op straat lopen en hij heeft een Frozen jurkje gekregen en hij is er zo blij mee. Zo mooi dit. :heart:

38 likes

Zoooo als ik straks klaar ben met bellen ga ik lekker slapen. Heb mijn sociale limiet van de dag wel gehad.

4 likes

M’n oog is weer eens rood (heeft te maken met een beschadiging) en super pijnlijk in de zon, dus ik zit nu met een zonnebril op op bed in een verdonkerde kamer:

afbeelding

20 likes

Gewoon een gif zoeken op Google, opslaan op je telefoon (ik zit altijd op m’n telefoon) en dan

Hier op klikken - fotobibliotheek en dan de gif selecteren.

2 likes

Als we ooit weer naar kantoor gaan, ga ik echt die minuutjes oefeningen tussendoor doen missen :weary: Zo lekker om ff tussendoor wat te doen of een liedje te dansen. Op mijn werk kijken ze je al gek aan als je wat schouder/nekoefeningen doet tijdens de werkdag.

3 likes

Ik zou zeggen; gewoon je oefeningen blijven doen. als jouw lichaam daar goed op gaat, dan schijt aan de rest!

2 likes

Ik voel me echt dom trouwens. Mijn stofzuiger deed het niet meer goed dus mijn pa kijken naar dat ding, blijkt de filter gewoon helemaal vol te zitten. Hoezo heb ik dat zelf niet bedacht? :expressionless:

1 like

Ik durf echt niet vol squattend op kantoor te staan haha. Sowieso dat ik dan toch bang zou zijn om uit mijn broek (pantalon) te scheuren hahah.
Of twerkend :’)

1 like

ooh hahaha ik dacht gewoon echt nek/schouder oefeningen! Nee, eh dat zou ik ook niet doen :joy: :joy: :joy:

1 like

IK HEB GEEN ZIN OM TE WERKEN

WOS8XUJSKSJZHXIEM2L928
oké nu ga ik mijn cliënt ophalen.

13 likes

Ik ben trots op mezelf. Ik doe veel meer wat ik zelf wil, geef veel beter mijn grenzen aan en werk actief aan mezelf. En ondanks dat dat moeilijk en kak is doe ik het maar mooi wel :ok_hand:

13 likes