Wat je even kwijt wil #40

Ik ben vanmorgen om kwart voor 9 al gaan zwemmen, daarna douchen en heb een nieuwe outfit aan en mijn haar gestijld (was maandag bij de kapper). En ik ben echt weer redelijk blij met mijn haar (sinds bijna 3 jaar), ook al is het nog niet zo lang als het was. :heart_eyes:

Tot nu toe is dit een goede dag, de rest van de dag ga ik lezen, serie kijken en vanavond komt een vriendin eten :innocent:

38 likes

Jep, das normaal als ik naar kantoor moet. 1 uur en 15 min reistijd. (en een klein beetje speling voor als er een storing is, is dan nog aanwezig)

1 like

Huh hoe werkt dit, waar drink ik uit

Ik zie het niet goed van de bovenkant maar denk dat er of een rietje in dat gat moet, of je dat uitstulpsel open kan trekken en daar uit kan drinken en anders de deksel er af halen?

aan de voorkant het stukje plastic er uit halen en die in het open stukje plastic steken. Dan heb je een gat waar je uit kunt drinken.

Waar hier het grote gat zit, heb jij nu een stukje plastic zitten wat je er uit moet halen

Er is geen gat of open stukje omg ik voel me dom @Clancy @Rozecoupeschaar ik haal het deksel er zo wel af

Die stijgende cijfers hier zijn blijkbaar vooral in een paar wijken, dus misschien kijken waar je juist heen wil?

@Luzarl even een eigen foto., waar ik nu een gat heb zitten, heb je nu een stukje plastic wat je moet omdrukken naar de achterkant.

2 likes

Ik heb met mn riet een deeltje kapot gemaakt en het werkt!! Dank

oh ja zo kan het ook haha.

GVD heb ijs koffie cravings nu. Vanaaf maar ff halen.

1 like

Dat rietje moet in het gat er boven haha. Haat die papieren rietjes wel tho. Ik ga voortaan gwn zelf rietjes mee sleuren.

Dat is geen gat

Wat een mysterie deze bekers

Huh daar heb ik hem de vorige x in gewurmd hahaha. Vraag me niet hoe.

2 likes

Talentje :star_struck:

1 like

Ik hou zo van brieven. brieven die aan mij gericht zijn, brieven die ik aan anderen schrijf maar ook brieven van bekende/onbekende mensen zijn zo leuk om te lezen.

Dus ja die 3 euro was echt een koopje bij de bieb voor het boek brieven van belang van Shaun Usher.

6 likes

Gvd ik heb eindeloos hints gedropt dat ik naar de Carrefour wil op weg naar Duitsland omdat ik chocola en mayonaise wil kopen. Maar nu rijdt meneer toch gewoon de grens over zonder gestopt te zijn :rage:

1 like

Jaaaaaa ik heb een 7 voor mijn herkansing en nu heb ik het hele eerste premasterjaar gehaald!!! Godzijdank geen vertraging :tada:

54 likes

Ik zie een jongetje met zijn mama op straat lopen en hij heeft een Frozen jurkje gekregen en hij is er zo blij mee. Zo mooi dit. :heart:

38 likes

Zoooo als ik straks klaar ben met bellen ga ik lekker slapen. Heb mijn sociale limiet van de dag wel gehad.

4 likes