Wat je even kwijt wil #40

M’n oog is weer eens rood (heeft te maken met een beschadiging) en super pijnlijk in de zon, dus ik zit nu met een zonnebril op op bed in een verdonkerde kamer:

afbeelding

20 likes

Gewoon een gif zoeken op Google, opslaan op je telefoon (ik zit altijd op m’n telefoon) en dan

Hier op klikken - fotobibliotheek en dan de gif selecteren.

2 likes

Als we ooit weer naar kantoor gaan, ga ik echt die minuutjes oefeningen tussendoor doen missen :weary: Zo lekker om ff tussendoor wat te doen of een liedje te dansen. Op mijn werk kijken ze je al gek aan als je wat schouder/nekoefeningen doet tijdens de werkdag.

3 likes

Ik zou zeggen; gewoon je oefeningen blijven doen. als jouw lichaam daar goed op gaat, dan schijt aan de rest!

2 likes

Ik voel me echt dom trouwens. Mijn stofzuiger deed het niet meer goed dus mijn pa kijken naar dat ding, blijkt de filter gewoon helemaal vol te zitten. Hoezo heb ik dat zelf niet bedacht? :expressionless:

1 like

Ik durf echt niet vol squattend op kantoor te staan haha. Sowieso dat ik dan toch bang zou zijn om uit mijn broek (pantalon) te scheuren hahah.
Of twerkend :’)

1 like

ooh hahaha ik dacht gewoon echt nek/schouder oefeningen! Nee, eh dat zou ik ook niet doen :joy: :joy: :joy:

1 like

IK HEB GEEN ZIN OM TE WERKEN

WOS8XUJSKSJZHXIEM2L928
oké nu ga ik mijn cliënt ophalen.

13 likes

Ik ben trots op mezelf. Ik doe veel meer wat ik zelf wil, geef veel beter mijn grenzen aan en werk actief aan mezelf. En ondanks dat dat moeilijk en kak is doe ik het maar mooi wel :ok_hand:

13 likes

Wat stom! Ik stond bij mijn oude werk vaak even een paar lunges of squats te doen als ik een sta bureau had. Super fijn vond ik dat altijd. Dus gewoon doen en lekker iedereen negeren

1 like

Vet leuk! Skeelers of rolschaatsen?

En een kussen ombinden voor je kont/stuitje!

1 like

Doe aub je oude avatar terug want ik herken je steeds niet

2 likes

Queen L

Rijles ging gelukkig goed :sunglasses: heb niks aangereden dus dan ben ik al tevreden haha

Sinds ik vakantie heb word ik echt overmand door vermoeidheid lijkt het wel. Had het plan om een klein stukje te fietsen naar de kringloop om daar even rond te kijken en weer terug, maar ik kom mn bed gewoon niet meer uit…

9 likes

Je hebt vakantie, gewoon in bed blijven en niets doen. Kringloop kan altijd nog en het klinkt wel alsof je lichaam het even nodig heeft. Hoe kut die uitspraak ook is.

1 like

Ik ben mijn all stars aan het verven met dylon in de wasmachine en ik heb het idee dat ik straks met erg felle all stars door het leven ga haha

Pff ik heb een abo/strippenkaart bij een sauna en vind hun nieuwe Coronasysteem zo klantonvriendelijk

Ik moet dus reserveren via een nieuw contactformulier, maar er staat dat dit pas verstuurd is als je een ref. nummer ontvangt, wat ik na twee keer proberen nog niet heb ontvangen. Wil ik contact opnemen, kan dat alleen via Facebook of een contactformulier. Ik wil gewoon bellen.

Oeh ik wil fotos van het eindresultaat!

Ik heb dylon peony pink gebruikt dus ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het opdroogt :sweat_smile:

1 like