Omg! Ik zag het idd. Heb gelijk een vriendin op de hoogte gesteld. Te leuk dit! Ben benieuwd of het pop is of misschien meer coumtry of folks. Kan niet wachten 
Draai je wel eens een kookwas? Eventueel af en toe met soda om die vieze troep en stak eruit te houden.
Klinkt als een interessante vraag! Ik heb er niet echt verstand van maar heb recentelijk wel wat onderzoeken gelezen over hoe bepaalde factoren invloed hebben op SES en vice versa en een groot probleem met dit soort onderzoeken is dat aspecten niet in isolatie te bekijken zijn denk ik.
Met ziekte bijvoorbeeld: heb je daar meer kans op door een lagere SES of veroorzaakt de ziekte een lagere SES (mss niet het sterkste voorbeeld maar kan even zo snel niet meer komen op de studies die ik gelezen heb).
Dit is een greep maar ik denk dat kinderen op boarding schools hier wellicht ook mee zouden kunnen kampen? En dat is toch meer een hogere SES dingetje (weer een aanname dit haha), dus je zou het van verschillende lagen kunnen bekijken.
Maar al die lagen hebben dus ook weer hun bijbehorende aspecten die ook weer invloed zouden kunnen hebben dus het lijkt me wel een lastige. Wat @Santeria zegt, denk dat hier al best wel wat over te vinden zou kunnen zijn!
Ik werk een dag over en heb al zo fucking veel gedaan?! Wat doe ik op mijn gewone werkdagen weinig??? (Ok nee is niet zo, maar krijg nu iig geen telefoon)
De hele esthetiek geeft me wel echt country vibes, en idd die naam! Zin in!
Oh, dat is vervelend. Hopelijk wordt het niet een te dure grap!
Ik dacht van de week dat mijn machine kapot was en toen we gingen rekenen wat een monteur zou kosten,was het nauwelijks de moeite waard om hem te laten repareren. Gelukkig bleek het een balansprobleem te zijn met de lading die ik had gewassen.
Ik had mijn afspraak in het ziekenhuis verzet en nu hebben ze een nieuwe afspraak gemaakt maar niet voor wat ik heb verzet. Que? Afspraak was een gewone controle en nu moet ik ineens naar de cardioloog. Maar weer even bellen.
Nou net mijn eerste rijtest/les voor autorijden ingepland. Nu al klotsende oksels
Ik heb een mega productieve werk dag. Ik ga ook nu pas lunchen en 16 and pregnant terug kijken. Straks alleen nog even wat mail weg werken en dan is mijn dag pas echt productief geweest
Ah ja, volgens mijn man is Miele de enige machine waarbij reparatie de moeite waard is.
Mijn oma heeft er een die al 25 jaar functioneert. En dat was wel een koopje zeg! Hopelijk doet hij het straks weer.
Ik ging het googlen en wat leuk een folkalbum met de naam ‘Folklore’. Laat de herfst maar komen. 
Dat je fietst met een rok met een split, het waait en je daardoor rond paradeert in je string. Thank god voor goed bijgehouden bikinilijn en sorry mam, ik weet het zo heb je me niet opgevoed.
Stofzuigen met dit weer 
Heeft iemand hier wel eens een thuisstudie gedaan in een richting waar die nog geen ervaring in heeft en ook nog niet in werkt? Ik wil heel graag een opleiding of cursus gaan doen maar heb dus nog geen werk(ervaring) in die branche.
Ik kreeg ooit de tip om een veiligheidsspeldje te gebruiken als de stof van je rok daar tegen kan.
Als de stof niet te erg kreukt: muntje (of knoop oid) en haarelastiek, zo kun je er een soort broek van maken, wellicht als de split heel diep is dat je die ook vast kan zetten op die manier
Oh super slim! Thanks @Quinoa en @anon44347600 ga ik doen de volgende keer. Nu was het een soort van niet geslaagde poging stof vasthouden wat ik maar opgaf.
Elke keer als ik de ring van Antwerpen op ga zie ik al helemaal voor me hoe ik aan mijn dood kom en ben ik mijn begrafenis al aan het plannen. Maar ik heb het weer overleefd en maar 10 minuten in de file gestaan.
Ben echt jaloers dat je in België nog wel gewoon 120 mag rijden overdag.
Ik moest in de eerste les ook al gas geven en schakelen. Scheet in m’n broek toen we een 80 weg op reden en ik gas moest geven. 
Moet vanwege werkzaamheden een andere trein naar huis pakken en ik vind het zo leuk om een totaal ander deel van Nederland te zien!