Ja precies. Ik voel me vanaf toen echt een slak op de snelweg.
Maar daarvoor doe je toch juist een cursus of opleiding? Of je nou thuis studeert of daadwerkelijk les gaat volgen, in de meeste gevallen zul je nog geen ervaring hebben in die branche en een opleiding begint van voor af aan. Dus ik zou het doen!
Ik gebruik altijd een knijper hiervoor.
Als ik nu in Duitsland snelweg rijd (of in nl na 19:00) moet ik er écht aan denken dat ik harder mag en word in het begin altijd door iedereen ingehaald 
Ik ging even mijn grote spiegel in de slaapkamer schoonmaken en dacht dat er alleen wat stof af zou komen maar ew.Mijn schoonmaakdoekjes zijn gewoon geel.Was dus ook hoog tijd 
Ik trek wel een te grote trui aan waarbij je geen zweetvlekken kan zien 
Vakantie. Meteen alles helemaal uitgezet zodat ik ook niet ga kijken naar mijn mail. Ze zoeken het maar uit.
Ik heb geen verstand van dit onderwerp, maar ik weet wel dat ze bij verwey-jonker zich bezighouden met soortgelijke onderwerpen!
Oh ik vind het juist heerlijk! Lekker overzichtelijk, bijna iedereen rijdt even hard. Maar goed, ik rijd ook niet elke dag.
Ik was het van de week vergeten toen ik voor eerst sinds lange tijd weer naar kantoor ging. Ik ben benieuwd of er nog een boete komt.
Elke keer is het met mijn date âah ik wil wel afspreken maar het komt niet zo goed uit, maar eventjes kan wel dan gaan we daarna beide onze eigen taken weer doenâ. En eindstand zitten we alsnog hele avond samen. :â)
Nu probeerde ik echt sterk te zijn van ah nee ik moet echt wat doen, ik wil wel maar het kan niet. 10 seconden later: maar je kan hier wel eten. Tot zoooo.

Edit: herstelt die behoefte aan elkaar zo vaak willen zien zich wel vanzelf? :â)
Kan je vader niet mee om het vast te leggen allemaal?? 
Hahaha ik gier, doet ie vast met alle liefde
kwam laatste dĂ© fotoâs weer tegen, ging helemaal stuk
Haha was dat van die ene vakantie waar je je ouders liet maken 
En hetzelfde bij een andere werkgever? Misschien willen ze de studieschuld overnemen.
weten jullie mijn gestress over de parkeerboete van Amsterdam nog van vorige week?
Heb toen 1.5 u met ze aan de lijn gehangen en het was opgelost (er was een scanfout gemaakt)
Het duurde zoooo lang maar goed ik dacht er vanaf te zijn. Ze zouden alleen nog een bevestiging sturen over die scanfout.
Ipv de bevestiging heb ik weer een boete gekregen
Wat een sukkels.
Vaak is het zo dat mocht je na je opleiding weggaan je nieuwe werkgever de opgebouwde schuld overneemt!
Had afspraak om om 19 uur mân nieuwe auto op te halen en nu 25 minuten later zit ik nog te wachten 
Komt goed! Ik ben ook net âpasâ begonnen met lessen en ben 24. Het belangrijkste is dat je je comfortabel voelt bij de instructeur!