Wat je even kwijt wil #40

Kan een collega morgen werkt het voor je nakijken en evt oplossen? Ik zou ook helemaal gek worden en zou zonde zijn als je weekend erdoor wordt verpest.

Supercliché maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het is vast een collega ook wel eens overkomen en overal is wel een oplossing voor!

2 likes

Als er niemand aan dood gaat zou ik t lekker laten. Kan gebeuren, dinsdag meteen laten weten

1 like

Gisteren voelde ik me echt goed (sinds weken), vandaag al niet meer zo :disappointed_relieved: wat is er toch met me?

Mijn ouders hebben zo’n Ringcamera bij de voordeur, maar zijn momenteel op vakantie. Nu stuurt mijn vader elke keer filmpjes als er een kat langs het huis gelopen is :joy:

30 likes

Had echt hoop dat ze vandaag een reünie zouden aankondigen, maar helaas :disappointed_relieved:

2 likes

Ik heb vandaag een e-reader gevraagd voor mijn verjaardag zaterdag en vind het best spannend :joy::joy: precies om de reden dat ik denk dat ik een papieren boek stiekem fijner en leuker vind. Ben heel benieuwd

Ik heb een sneetje in mn tandvlees, w t f

Ja dat is ook de reden inderdaad! Lekker in het donker lezen en papieren boeken zijn zo duur :crazy_face:

1 like

Ik ben 31, haha zit te gieren hier :joy: (komt ook door de wijn). Maar wat jij zegt over je rij instructeur, zo denk ik er ook over!

1 like

Hier na 3,5 jaar nog niet hoor, nog steeds een kleffe zooi. Heel veel samen zijn in coronaperiode heeft het alleen maar versterkt

1 like

Herkenbaar. Ik kan geen genoeg van hem krijgen. Wel wordt het makkelijker je eigen ding te doen als je samen bent.

2 likes

One Direction bestaat 10 jaar? Voor mijn gevoel was dat pas 3 jaar geleden hip

3 likes

Ik ging vanmiddag nieuwe lingerie kopen en toen ik aan de kassa stond schrok ik gewoon van het bedrag :sweat_smile: waarom is dat altijd zo duur joh :woozy_face:

3 likes

Zijn oortjes of koptelefoons tegenwoordig heel duur ofzo? Hoeveel mensen hun shit hard op af spelen in de trein. Of de randdebielen die nu keihard tv luisteren in hun tuin.
Investeer godverredomme in oortjes!!! Ik wil jouw takke herrie niet horen.

4 likes

Sorry ik corrigeer je even: vriend*

1 like

ohhh zij zijn zo tof

1 like

Een Kobo Libra! Dus ja ik ga ook zeker Kobo plus nemen :grin:

Ik heb net opgeschreven (in een soort dagboek) wat de reden is dat ik me kut voel. Ofja de reden die ik denk en dat levert weer inzichten in mezelf op en een gevoel van uitputting. Ik weet precies hoe het gaat en wat ik doe, maar ik ben echt aan het vechten tegen mezelf en mijn gevoel en ik weet niet hoe ik vrede moet sluiten mrt mezelf

Pffffoeh na zes nachten op kut matjes en lekke luchtbedden weer in een echt bed yass

12 likes