Wat je even kwijt wil #40

Slaap lekker :star_struck:

1 like

De moeder van vriendinnen van mij is overleden. Ze was erg ziek, het zat er aan te komen (ze was helaas al een aantal maanden niet meer aanspreekbaar), maar toch blijft de dood zo definitief. De wereld staat echt even stil (vooral mijn hoofd staat stil, en dat gebeurt écht nooit).

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Knuffel voor jou :kissing_heart:

@Falula voor jou ook. Veel sterkte.

2 likes

:heart:

Het komt goed, maar wel goed dat je nu de mogelijke reden weet.

Ik zag net dit plaatje van baby maraboes en ik vind ze zo lief. :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Haha ik had het niet eens door. Vriend klinkt zo raar nog :o
@vitaminwater @Nefertiti Oh echt, dat wordt nog wat. Zojuist was het “we kunnen wel samen eten maar dan daarna ga ik wel aan taak x werken he”. Eindstand: hij is net de deur uit.

3 likes

Ik heb ook echt weer genoten van de liedjes vandaag en lekker meegezongen met de hoge uithalen van Zayn.
Thanks to Spotify die het als tip gaf.

2 likes

Ik moest voor werk nog iets afmaken en vanmiddag was ik zo moe dus ik dacht dat doe ik vanavond wel. Nouja niet dus, dus nu moet ik morgen een uur eerder beginnen want het moet echt af zijn om 9 uur. :joy: Heb vanmiddag iig een dutje gedaan dus die vrije tijd is wel goed besteed.

1 like

Ahh er komt in mijn straat een thaise massagesalon :drooling_face:

3 likes

Vroeg mijn vriend om me als verjaardagscadeautje een boek te geven waarvan hij vindt dat ik het echt moet lezen. Duikelt hij vandaag ineens in een boekhandel een exemplaar van De schaamte voorbij van Anja Meulenbelt op, dat je volgens hem als feminist echt gelezen moet hebben. Precies iets wat ik wilde krijgen, echt zo tof :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Ik zweet me helemaal dood in bed. Wat is dit joh

Kwam dit laatst tegen :laughing:

45 likes

Gelijk wakker met een hartverzakking dankzij mijn kat die voor dood in zijn mandje bleef liggen. Toen ik hem ging schudden was het ineens ‘nou nou moet dit allemaal’…PFFFF

1 like

Hahaha zo slim

1 like

Heerlijk wakker worden dit want gelijk folklore van Taylor Swift aangezet en het klinkt echt heerlijk dit album. :heart_eyes: Ben benieuwd @pippin wat je er van vindt!

6 likes

Heftig, sterkte :heart:

1 like

Kun je niet stiekem 1 geitje meenemen ? :smirk:

Het zal wennen worden, maar komt vast goed. Jullie hebbrn wel je eigen plekje toch straks? Is het ver weg van waar je nu zit?

Gefeliciteerd! :blush::sparkles:

1 like

Mijn hoofd kan het echt niet aan dat juli gewoon al bijna voorbij is.:exploding_head: Ik vind het zo zonde, ofzo. Niet echt veel leuke dingen om naar uit te kijken en hop weer een maand voorbij.

2 likes

Gefeliciteerd!

5 likes