Haha zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik had dat boek het liefst verscheurd en in de fik gestoken. Ben nog nooit zo kwaad geweest op een boek 
Ik ben weer tante geworden en dit is de achtste keer maar het blijft zo mooi en bijzonder. Kan me helemaal niet op werk concentreren maar zit de hele tijd foto’s te kijken en blij te zijn over dat het allemaal goed is gegaan en dat hij gezond is. Zo mooi ook om te zien hoe de broers ermee omgaan en dat de baby gelijk zo op z’n plek is, alsof hij er altijd al was terwijl ik me eerst niet kon voorstellen hoe hij eruit zou zien en hoe hij zou heten en zo. Ik ben verliefd 
Woah Amazon Prime zet opeens films eerst gratis erop en nu betaald :(. Ik ga maar snel Downtown Abbey film kijken voordat die opeens ook 5,- kost
Gefeliciteerd @Panda 
Mocht men mij buiten spotten met haar in vlechtjes en een dik vest aan. Ik ben verslingerd aan de nieuwe liedjes van Taylor Swift en wil dat het asap herfst is. 
Whooo ik ben op tijd gaan wandelen. De brandweermannen zijn hier aan het trainen 
Waar trainen ze en hoe laat moet ik de volgende keer waar zijn
Ja doei! Zodra ik er een aan de haak heb geslagen, vertel ik mijn geheim
Ik heb wat spinnen gered van een stikdood in de stofzuiger door ze gewoon op te scoopen met een lege kartonnen koekjesdoos en buiten te gooien. Tipje.
Het weer van weeronline ziet er echt tien keer slechter uit dan het weer van buienradar.
Go buienradar! 
Of buienradar zit er weer eens vol naast 
Net langs fysio geweest voor mijn kaak klem gebeuren, daarna even lekker snel door gelopen een paar deuren verder naar het koffie tentje
even een mini break voor mijzelf. nu weer back to work. urgh.
Ik kijk wel graag VTM programma’s, telt dat ook?
Hebben al mijn buren afgesproken om vanochtend collectief veel lawaai te gaan maken ofzo de tering wat een herrie van alle kanten. Ik merk wel echt dat mensen minder op vakantie zijn en dan maar lekker gaan klussen enzo
Wervingsactie op poten zetten. Vlaams vrouwenforum dat een zinkend schip is hijacken. 

Down the Road en Blind Getrouwd, de eerste is gewoon wholesome en de laatste heerlak irritainment
Vanavond kampioenen! Ik zit klaar voor de chat, hoor.
Down The Road is echt heeeel lief en hartverwarmend, niet geschikt om forumstyle kritiek op te geven want het is gewoon te lief en wholesome daarvoor
gaat over 6 jongen met syndroom van Down die samen op vakantie gaan
Ik heb niks met koffie maar de optimel koffie yoghurt is echt lekker.
Vanmorgen boodschappen gedaan en tijdschriften gekocht, want vakantie. Op een of andere manier koop ik bijna alleen maar tijdschriften als ik vakantie heb.
Oei
ik vind het tot nu toe wel leuk! Maar zal mijn eindoordeel wel in het Boekentopic posten
Hahaha, mijn vriend is wel Nederlands, maar komt uit het grensgebied en keek als kind bijna alleen Belgische televisie en dus ook kampioenen. Is pure nostalgie bij hem, maar hij kijkt het nu nog steeds graag om die reden. Ik ken het inmiddels ook uit mijn hoofd en heb er nog nooit om moeten lachen, terwijl mijn vriend dan grinnikend op de bank zit en de familie app ontploft.
Wat is spierpijn in je kuiten toch k*t. Was het weer vergeten, maar oefeningen op je tenen doen is de hel en hoe lang blijft deze ellende nog.