Ik had een afspraak in de sportschool om een schema te laten maken maar ben het helemaal vergeten. Nu schaam ik me best wel maar aan de andere kant had ik al spijt van die afspraak op het moment dat ik hem maakte 
ja, ik ook! heb wel net nog zomerkleding gekocht… 
Ben onderweg van m’n ouders naar m’n eigen huis en heb nu al zo’n zin in een bb cold brew dg ijskoffie
Ik ben ook echt niet goed in ruzie maken. Zit al een uur beetje te trillen en voel me misselijk.
Wat naar. Gaat het wel? Helpt het misschien om er hier over te praten?
Wat naar. Heb je het al op een papiertje geschreven en vervolgens verfrommeld en weggegooid? Dat kan echt helpen.
Nou ik ben echt verdrietig. Mijn scharrel is bij mij in Amsterdam en zou tot morgenochtend blijven, we hadden allemaa dingetjes gepland, gaat ie weg omdat ie heimwee heeft? Zomaar ineens? Snap er echt niks van en nu zit ik hier de hele dag alleen.
Ik had een mail gestuurd naar de klantenservice van een bedrijf en ik kreeg binnen 10 minuten al een antwoord. Volgens mij heb ik nog nooit zo snel antwoord gekregen 
Misschien later
moet het nu nog een beetje laten bezinken allemaal. Baal gewoon ook van mezelf.
@Vaiana dat ga ik eens proberen. Baat het niet dat schaadt het ook zeker niet.
Hou je toevallig van honden? En zo ja, heb je zin om samen met mij een wandeling te maken? Ik heb een kater en kijk er een beetje tegen op om alleen met die 2 rakkers te wandelen vandaag. Zit in West!
Ja heel leuk!!! Ik pm je wel even
nawh wat leuk dit @vuilnisglitter @Luzarl <3 veel plezier samen!
Ik heb ondertussen echt zin om vanavond al te beginnen om de muur te witten. Dus dat ga ik denk ik maar doen. Naja niet zo zeer in het uitvoerend werk waar ik zin in heb, maar wil die lever kleur er op gooien. ben heel benieuwd.
Denk dat ik overigens voor een visgraat laminaat vloer in plaats van vinyl. Mooie gezien bij de karwei, ook nog in de aanbieding. Vraag me af of het een beetje handig is om zelf te leggen. iemand ervaring? (Nog nooit een vloer gelegd)
Omg gisteravond vond ik een extreem schattige tekening van mijn vriend die hij had gemaakt toen hij nog een kleuter was met een fotootje van zichzelf erbij en ik moest gewoon bijna huilen van schattigheid hahaha en nu heb ik die meegenomen en opgehangen aan mijn muur 

Ik ben echt on fire gewoon. Mijn werkvoorraad heb ik in 2 dagen tijd voor 2/3e afgeslacht. Yay for me 
Ik wil graag een rondje wandelen en boodschappen doen maar ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje 
Heb je er weleens op geklikt? In de app kun je via instellingen “advertentieactiviteit” zien, alle advertenties waar je interactie mee hebt gehad. Dan zou je het zo kunnen terugvinden.
Misschien moet je toch even zwaaien. Met je middelvinger.

Ik probeer al vier dagen mijn kledingkast op te ruimen
Ik ga er nu echt aan beginnen
God sta me bij
Tyfus heet ook om alles tussentijds te passen maar let’s go
Over een paar uur voel ik me voldaan en trots
(Mini motivatiespeech voor mezelf)
Over een kwartier heb je alles uit de kast getrokken en lig je er zo bij

Ik luister een podcast met een gast die gelooft in meerdere universa en dat we in 2012 van het ene universum in het andere zijn geraakt. Hij gelooft dat, omdat het logisch is (zijn argument!) maar hij gelooft ook in God, omdat het goed voelt en dan maakt het niet uit of Hij bestaat of niet.
Maar hij is heel dankbaar dat hij nu een publiek heeft, want hij wilde altijd al bekend staan als een rationeel denker.
Ehm. Dit alles klinkt voor mij niet heel rationeel haha