Pfff ik ben het zo zat dat ik bij alles altijd overal maar van het slechtste uit ga, terwijl het 9/10 keer helemaal niet zo is. Wil hier echt vanaf, zo vermoeiend
Mijn schoonzusjes en aanhang gaan dit weekend kamperen. Wij hadden die memo een beetje gemist en toeval wil dat we dit weekend op het huis van een vriendin in Amsterdam gaan passen. Wij gaan dus full out dit weekend lekker naar een wijnbar, cocktail tent, musea en op chique uit eten en we krijgen nu van hen fotoâs van een vol gepropte auto maar kampeerspullen. En ik ben zo blij dat wij dat lekker niet gaan doen. 
Ik word morgen 25 en vanavond komen een paar vriendinnen en ook vrienden van mijn vriend een spandoek hangen etc. Ze hebben dit overlegd met mijn vriend omdat ik het eigenlijk niet mag weten en vind het heel lief omdat ik het niet had verwacht maaar vind het ook eng en ben zelfs zenuwachtig
ik heb de hele tijd voorzichtig gedaan en ze eigenlijk niet gezien door corona sinds maart en nu het weer oplaait voel ik me er niet super bij. Gaan wel in de tuin zitten en ik houd sowieso afstand maarja. Wel zin in ook beetje. Einde dagboek.
Ik heb gisteren mijn benen geschoren en ingesmeerd en het was super glad en zacht, net voel ik ineens een dikke baan haar die ik blijkbaar vergeten ben. Hoezo voel ik dat nu pas en niet gisteravond? Waar komt die baan baan ineens vandaan??
Zo spannend dat mân volgende stappen afhangen van een telefoontje over werk dat misschien in de aankomende 47 minuten nog komt en anders na het weekend. Want als het goed nieuws is bel ik meteen een huisbaas op dat ik het appartement neem en dan ben ik dus in 1 klap niet meer koos werkloos en kan ik lekker naar mân eigen plekje 
Succes met de komende 45 minuten dan!! Super spannend, laat je t weten? 
Heb em al de hele dag op repeat haha
invisible string is denk ik op dit moment mijn favoriet. Vind ze allemaal zo dromerig, en vind het verhalende heel leuk.
Wat zijn jou favorieten?
Ken ik niet, zal het even opzoeken!
Door naar de 2de ronde!!!
Gefeliciteerd! 
Lof thuisbezorgd maar haat wachten op mn eten.

Weet iemand in welke fysieke winkel ik deze kan kopen?
Wat ga je eten?
Ik hou NIET van Chili con carne
Grieks 
Er aaide in de bus een random man over mijn hoofd alsof ik een kat wasâŠ
En en en??
Dit is een van mijn angsten als ik in de bus zit. Brrrrr
Gatsie wat ongemakkelijk en vies.
Door naar de 2de ronde!! Woehoeee