Ik heb m’n laatste kantoordag voor de vakantie gehad! Hoef pas over 3 weken weer
Zondag nog één dagje op m’n andere werk en dan ben ik echt helemaal vrij, zin in
Van de week werd ik gefeliciteerd door een oude scharrel op wie ik heel erg verliefd was. En hij knoopte meteen een gesprek aan met dat hij nog steeds spijt had blabla.
Toen was ik wel een beetje van slag maar nu zit ik net op de insta: grotespeler94 en denk ik bij bijna alles: ‘dit heeft hij ook gezegd/gedaan’
Nu ben ik weer normaal🤦♀️
Jammer dat het niet sociaal geaccepteerd is als mens om je nagels in iemand te zetten. 
Ja! Hij deed eerst één aaitje, toen keek ik verstoord en boos om, en toen daarna was een een volle aai. Ik heb (helaas!) niks gezegd, maar het was zó denigrerend en eigenlijk ook intimiderend.
Godver dit doet me denken aan een oude kerel die het ok vond me over mijn wang te aaien toen ik aan het werk was. De tering ik was razend. Ook niks gezegd, totaal overdonderd en het was m’n derde dag ofzo. Maar echt zo fucking inbreuk op privacy, wat denken ze wel niet.
Ik heb zo’n zin om eten te bestellen maar de tent waar ik het van wil zit letterlijk om de hoek en ik heb zo geen zin om te gaan halen. Maar bestellen kan echt niet
Gezocht: een aandachtsspanne die langer is dan 5 min.
Ja ik heb hem ook al drie keer geluisterd! En ben zo enthousiast over dit album! Het zo sfeervol en dromerig en echt perfect bij hoe het leven nu even is ofzo. Had ik bij 1989 ook toen ik die voor het eerst hoorde.
Mijn favoriet is exile! Die stem van die Bon Iver echt 
M’n vader komt morgen helpen om m’n slaapkamer te verven en ik vind dat soort dingen altijd zo spannend!!
1 muur wordt okergeel en 2 licht/oudroze dus ook best een verandering (alles is wit nu) en ik kan daar zooo lang over twijfelen
Ik heb ook 2 weken lang zo’n 15 staaltjes in huis gehad haha maar zojuist de potten verf gekocht dus ben er klaar voor 
Ik heb gekookt 
Blijkbaar is dat drama bij de Love Parade 10 jaar geleden, ik krijg nog last van plaatsvervangende claustrofobie als ik die foto’s zie pfff.
Volgens mij is visgraat lastiger te leggen, dus zou dat als eerste keer niet zelf proberen. Gewoon laminaat zou ik ook eerst een keer meekijken of filmpjes opzoeken voordat je eraan begint.
Heb net m’n eerste bestelling bij toogoodtogo gedaan en ben nu helemaal enthousiast
Ik heb net sigaretten gekocht voor het eerst in driekwart jaar
Ik schaam me een klein beetje want mijn vriend is echt anti anti en het is slecht natuurlijk
Maar ik voel me crappy en ben even alleen thuis en dit is nu zo fijn
Beetje laat maar ik kijk als ik kan elke dag Iedereen beroemd! En 1000 zonnen toen dat nog was, en de show van Tom Waes en die man die op reis is met zn fiets. Vind shows op Eén altijd een stuk leuker dan die op Nederland 1 eigenlijk. Zelfs het Vlaamse journaal is soms leuker haha
Echt? Jemig wat een lul. Wat gaat er door mensen heen?
heb deze ooit bij Prenetal gekocht, zo cute
Ik vind het ff heel jammer dat ik geen tv kan kijken in mn bed. Niet 90 days iig
Ik wil morgen iets leuks doen met m’n vriend, uiteten wordt m niet want alles zit vol met die verplichte reserveringen enzo. Bios hier draait niks leuks, kom niet verder dan wandelen bij de Veluwe oid maar wordt schijtweer.
Iemand random tips?
Samen een taart bakken oid? Of een matrassenhut maken, eten laten bezorgen en in de hut film kijken?