Wat je even kwijt wil #40

Thanks, ben beneden even met de buitendeur open wat gaan drinken. Buiten zitten durf ik niet in het donker alleen :see_no_evil: ga zo maar even een chille serie opzetten en daarmee in slaap proberen te vallen.

1 like

:heart::heart::heart::heart:

Mijn man is niet thuis en nu durf ik eigenlijk niet verder te lezen in de thriller ‘Verzwegen’ van Karin Slaughter. Ik ben nu namelijk bij het stukje dat een vrouw het gevoel krijgt dat ze in de gaten gehouden wordt terwijl ze alleen thuis is en dat gevoel is natuurlijk niet voor niks aarghh. Ok ik waag het erop, als jullie niks meer van me horen, ik heb genoten hier

Edit: ik ben LETTERLIJK een paar minuten aan het lezen, een teringeng stukje ook, wordt er buiten opeens vuurwerk afgestoken??!! Wtffffff mijn hart

12 likes

Die vent van het EenVandaag opiniepanel? Yessss ik vind hem stom
Maar ja duh hij, zou toevallig zijn als daar een ergere Jeroen zit

Edit: ik googlede deze man even, hij is dus gewoon 40?!

1 like

Ik heb kramp in mijn handen :sob:

teveel aan zelfbeminning gedaan?

1 like

Is wel weer een spannend boek ja! Ook zo afschuwelijk wat er met dat gereedschap gebeurt in dit boek. (weet niet meer waar dat was in het boek dus wil niet teveel verklappen)

1 like

Hoe heb je hem gevonden?

Ik ben zo dronken en verdrugst en ik heb nu al spijt van de dingen die ik vannacht gedaan heb. God sta me bij morgen

Heb ook al nu al koppijn dus ben maar gestopt met drank en drugs en paracetamol genomen heel slim

Joejoe we bellen

9 likes

En ik wil eigenlijk een biecht plaatsen in het biecht topic maar ben bang dat het geen biecht is en ik bedoel als iemand het zou moeten weten ben ik het wel JEZUS maar ik weet het gewoo n niet wat emotioneel dit

2 likes

Ik weet niet hoe maar mn wimpers hebben er de hele nacht goed op gezeten. En nu lig ik in bed met de kitten van mn bff.

8 likes

Meeeh, gister pas om 12 erin en nu alweer wakker.
Ik wil nog lekker KO liggen

1 like

Woopwoop dadelijk naar de eerste Harry Potter film in de Pathé.

7 likes

Sterkte vandaag!

Over 66 dagen is het alweer officieel herfst!

11 likes

Gewoon door veel in onze buurt te wandelen en op alle opritten te kijken wat voor auto’s er staan. :smile: Geen fancy manier dus.

4 likes

Oh bah ik weet weer niet hoe ik gisteren thuis ben gekomen

Ik ben al sinds 6 uur wakker en heb een maandje Videoland afgesloten om nog eens Dokter Deen te kijken. Ik ben van binnen echt de doelgroep van Omroep Max man man man

7 likes

Mijn beste vriendin is gisteren bevallen en mocht een paar uur later alweer naar huis :partying_face: nu worden er vandaag bloemen en ballonnen bezorgd. En ik had de naam bijna goed geraden!

42 likes

Ah leuk om het verschil te zien (en fijn dat je mijn post niet raar vond hahah) ! Heb je enig idee hoe dat komt dat je haar is veranderd? Nu verandert het sowieso eens in de 7 jaar, had van mij ook niet gehoeven :stuck_out_tongue:

1 like