Die vogelman in de slimste mens ziet eruit alsof ie elk moment kan gaan janken
Ik zag dat het bachata feestje waar ik heen ga nog 10 plekken over heeft. Ik zou zeggen kom langs 
Hahaha grappemaker 
Zijn prestaties zijn ook nogal teleurstellend na gisteren.
Ohh ja ik heb net gister niet gezien haha, misschien kijk ik die zo nog terug!
Oke m’n hoofd kan het even allemaal niet meer aan en wordt helemaal kriebelig. Als ik nu hier iets bestel met deze verzendoptie, wanneer krijg ik het dan binnen???
Urgent 24 uur
Bezorging in 24 uur van maandag tot vrijdag, bij bestellingen geplaatst vóór 12 uur (CET) - €9,95
*Als je je bestelling tijdens het weekend of op een feestdag na 12 uur (CET) plaatst, dan wordt je bestelling een extra dag later bezorgd.
Bowlen, zwemmen
Maandag denk ik? Omdat er zo specifiek staat vrijdag voor 12
Hahahaha ja fair enough, maar hij is wel echt een beetje een sore loser
Ik ben net wakker na vijf uur te hebben geslapen op de bank. Maar nu heb ik dus nog niet gegeten maar heb ook geen zin meer om te koken.
Ik vind het altijd zo’n lekker gevoel als je salaris is gestort maar je huur er nog niet vanaf is.
Ja dat hoop ik dus ook!
Pfff ik ben zo volwassen. Boekje opgezocht van de afwasmachine, zout gevuld en programma met reiniging aangezet. Friday night shenanigans
Wij zijn het ook aan het leggen, maar het is best een gepuzzel. Vooral met hoekjes, maar ook sowieso het patroon. Mijn vriend heeft heel vaak laminaat gelegd en eerst met een vriendin gedaan die ook veel ervaring heeft. Nu dan samen afgemaakt, maar zonder ervaring wel gedoe denk ik
Taylor Swift wil je niet zo’n geweldige plaat maken nu wil ik deze op vinyl maar dat wordt een dure grap. 
Voor straf moet je folklore nog 459959595 keer draaien.
Doe tikkie
Ik moet gewoon even stoppen met vinyl kopen. In twee weken al 3 platen gekocht. Nu is het deels ook wel oké omdat dit een festivalloze zomer is maar dan nog. :’)
Oh ja dit is echt mijn favoriete programma 
zo aandoenlijk hoe puur die jongeren zijn. Wel echt maximaal janken elke aflevering (maar dat kan ook aan mij liggen want ik ben een zacht ei), zeker als je ziet hoe ze soms struggelen met hun beperking en zo graag ‘normaal’ willen zijn/behandeld willen worden. In NL vallen de kijkcijfers geloof ik wel wat tegen dit seizoen 
Ik had Jan Kooijman al tijdje niet op tv gezien, duidelijk corona kapsel of heeft ie al langer zulk lang haar.