Wat je even kwijt wil #40

Dankjewel! Ik twijfel nog enorm want ik heb ongv 280€ aan vloer nodig. Een collega van mijn vriend die kan t eventueel leggen (handige man) maar uuurgh. De prijs :joy:

Ik heb over twee weken een fotoshoot waarbij ik naakt ben en ze met een beamer patronen op mijn lichaam projecteren. Ik ben enorm zenuwachtig maar ook zooo benieuwd naar het eindresultaat.

32 likes

Nieuwe favoriete tosti: geitenkaas,(vega) ham of kip/kalkoenfilet,handje rucola en truffel mayonaise :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja leuk he. Voel me elke maand vijf dagen lang de rijkste persoon op aarde.

4 likes

Ik heb net jurassic park 3 gezien en ik voel mij altijd een beetje nerveus na deze films.
Net alsof ik lig te wachten tot er een dinosaurus voor mijn slaapkamerraam staat.

14 likes

Ik ben toch zo blij met mijn psychiater. Die onder het mom “beter heb je het wel in huis”. Het een en ander heeft voorgeschreven om kalm te worden. 1e keer in 3 maanden dat het nodig is maar kan wel (ok grapje doe ik al) janken dat er eindelijk wat rust in mijn kop is.

7 likes

Ik hoop vurig dat degene die mijn achterband heeft leeggelaten een pijnlijke, eenzame dood met zweren sterft. En heel veel jeuk en korte armpjes. Alsjeblieft dankjewel. :fu:

5 likes

Het jubileum was gisteren maar ik heb nog steeds de hele dag 1D opstaan en ik geniet hier echt weer van. Die teringslechte nummers van de eerste albums, heerlijk.

5 likes

Moet ook nog 10 min naar huis lopen en zeik bijna in m’n skort :sob:

Ok plee nipt gehaald. Ik haat mijn stadsgenoten…

1 like

Ik wil een puppy

6 likes

Wat veel emoties

9 likes

Ik wilde sleepcycle weer installeren maar dat is niet meer gratis, weet iemand een gratis app die hetzelfde doet? Voornamelijk je in je lichte slaap wakker maken, schrik me nu elke keer de tyfus van de wekker.

Ik ook. Doe mij maar een Australian shepherd.

5 likes

Ik weet niet of het veel kost maar ik gebruik sleep cycle nu toch al zo’n 10 jaar en ben er nog steeds heel blij mee! Word wakker met een heel rustig deuntje en vind de registratie ook heel fijn.
Oh en tegenwoordig zitten er ook van die calming sounds bij!

nawh wat fijn zeg! <3 nog mooie kiekjes gemaakt tussendoor?

Gisteren eerste laag wit op de muur gegooid, zo de tweede en dan hoop ik dat ik vanavond eerste laag roze (lever) er op kan gooien. Gisteren ook nog even naar de karwei geweest en de vloer die ik heb gezien komt binnenkort uit in een nieuwe verpakking waarbij onderdeel A en B in 1 pakket zitten. Aangezien het ongeveer 10 vierkante meter is, ga ik nog maar even nadenken over de totaal prijs (280 euro voor 1 kamer aan vloer)

3 likes

Ik zit nu al in de trein en mn oppaskat was vanochtend echt boos dat ik kleren nodig had waar hij op lag te slapen. Niet storen voor 10:00 aub, dat zei die

10 likes

Wij hebben deze: https://afium.nl/visgraat-laminaat-kleur-eiken-natuur.html
Ziet er heel mooi uit in het echt. Dat scheelt weer iets in prijs

1 like

Ik word vaak vroeg wakker met liedjes in m’n hoofd (nee niet dat van KvK) en dat is zo kut. Dat zingt dan zo obsessief door m’n hoofd, kan niet meer slapen erdoor. Ik word er eigenlijk echt gek van en heb geen idee hoe ik kan stoppen met zo’n nummer te zingen.

1 like

Heb geen tijd meer om te forummen, want ben verslaafd aan dat stomme spelletje waarbij je knopen uit elkaar moet halen, wat ik telkens op Insta voorbij zag komen als advertentie. :persevere:

15 likes

Ik wilde dat ook spelen maar kreeg alleen maar stomme advertenties

1 like