Wat je even kwijt wil #40

Ik heb voor het eerst sinds oud en nieuw weer een kater en ik was vergeten hoe kut dat is. Kan iemand me aub door mijn kop schieten, thanks wordt gewaardeerd

1 like

On my way

4 likes

Ik dacht eerst dat je je KvK gebruikte als afkorting voor Kamer van Koophandel en heb heel lang nagedacht over welk liedje je dan bedoelde

7 likes

Hahahahah ik realiseer me door deze post pas (die ik een uur later lees) dat het niet om een Kamer van Koophandel liedje ging.

1 like

Ugh ik had gezegd ik ga wel afwassen! :slightly_smiling_face: Bij m’n bff waar ik nu ben, direct al spijt van natuurlijk. Hij ging douchen. De douche zit nagenoeg direct naast de keuken en hij vroeg hoelang ik dat warme water nog nodig had want hij kreeg zo een koude douche. Ik zei ja eh ik zocht naar de afwasbak maar die kan ik niet vinden. Hij zegt ja die staat daar en daar bovenaan maar daar kun jij niet bij ik pak hem wel ff. Dus hij komt daar in z’n nakie de keuken in (boeit me niet heb hem al vaker naakt gezien) en pakt dus die afwasbak op die plank daarboven. Maar die straat waar die keuken aan grenst daar lopen veel mensen langs, met hun hond, hardlopers etc. Staat zo’n vrouw met hond echt recht naar dat tafereel te kijken. Vervolgens heeft hij schijt en steekt zijn duim op?! Nou ik zal wel te preuts zijn want ik ging uit automatisme bukken en riep doe normaal man! Maar die vrouw stopte gewoon wtf? Ik moet misschien een keer naar de sauna want ik ben niet zo comfortabel met random mensen die mij naakt zien lol .

19 likes

Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd
 BEDANKT

4 likes

ja welcome bij de club dus.

1 like

TangleMaster 3D. Zit nu vast bij level 103, dus ik ga me toch maar aan het echte leven wagen.

3 likes

Ja godver, ik werd dus wakker met: er is eeeeen wereld, eeeeeen wereld, en die hebben we te leen :musical_note:

Kutlied.

5 likes

We hebben Mario Party besteld voor de switch en gaan straks nog een leuk bord/kaart spelletje scoren :two_hearts:

12 likes

Je hebt me op ideeën gebracht, ik ga straks Mario party kopen!

Haha mn moeder verteld over een meisje wat vakantie werk doet op haar werk. Zegt ze jaa ze gaat in belgie studeren . Dus ik zo oh in Leuven? Dus zij zo jaa
 en toen ging het over de studie en dat was iets met godsdienst dus ik zo ooh ja ken ik ook haha. @Hatsmetflats is mijn bron haha.

16 likes

Ik heb zo vast geslapen! Was echt even nodig. Dat bed op vakantie was mega zacht en blijkbaar kan ik daar niet tegen.

1 like

Mijn vriend heeft zojuist als ontbijt een volkorenwrap gemaakt met sambal, kwark en hagelslag erop.

15 likes

afbeelding

31 likes

Ik ben vandaag weer even extra stan van marketingvrouw, nav van stories van 12 uur geleden.

Deze in het bijzonder

7 likes

Ik heb net munt en limoen in een kan gedaan, en vervolgens de kan in de koelkast gezet zonder er water bij te doen

Ook goeiemorgen :confused:

10 likes

Gaat het wel lekker met je vriend?

1 like

Wel een goed idee om te maken!

1 like

HAHAHA! Wow, waarschijnlijk wordt dat één van de nieuwe studenten hier. Is ze wel één van de twee meisjes maar, weet niet of ze dat erg vindt :stuck_out_tongue: Weet je ook welke uni?
Het is hier zo klein dat ik haar sowieso ga leren kennen, want ik kom nog terug om weer heks te zijn bij het introweekend (viel blijkbaar in de smaak afgelopen drie jaar) en nog voor andere dingen omdat ik oud-bestuurslid ben.
Grappig!

1 like