Een beetje late reactie dus misschien heb je er niks aan maar ik kwam er achter dat als ik de onderkant van mijn bril net over m’n masker laat vallen ik geen last heb van beslagen glazen. Daarvoor deed ik steeds m’n bril af (wat niet ideaal is) maar dit werkte voor mij prima!
Ik voel me even een beetje 60, maar is stan positief of negatief? Waar is het een afkorting voor?
Stan is de naam van een persoon geloof ik in het liedje Dido van Eminem. Stan is zo’n fan van Eminem dat ie gek wordt en er ook aan doodgaat. Dus het is extreem fan zijn van iemand
Het is positief, betekent dat je achter iemand staat/fan van iemand bent/het met iemand eens bent/etc
Hahah zijn er meerdere uni’s dat wist ik niet. Meer info heb ik niet eigk. En ik zal dr waarschijnlijk ook niet achter kunnen komen want mijn moeder is slecht in dingen onthouden hahahaha.
En naam vragen is ook lastig want stel ze heet Lucy dan komt mn moeder met " Jaa loe loe loes… of lisa ofzo"
Haha hij maakt wel vaker rare combi’s, ook sandwichspread met hagelslag ofzo.
Gewoon slechte smaak denk ik, ik lachte hem uit en hij zei; Eerst proeven dan pas oordelen.
Nee bedankt 
Ik dip friet wel vaker in ijs, heerlijk
Ach, is tenminste iedereens anonimiteit gewaarborgd (behalve dan de mijne, maar ik doe er ook niet zo mijn best voor)
Jaaa of patat in een milkshake dippen
. Is wel alleen lekker met een vanille milkshake vind ik.
Ik schiet al twee dagen op random momenten in de lach vanwege twee reddit posts. Een man is op een belangrijk etentje met zijn vrouw en haar baas. Hij krijgt steak, maar vindt hem niet lang genoeg gebakken. Als de baas weg is, gooit hij ‘als oplossing’ de steak uit het raam. Alleen het raam zit dicht…
Dit verhaal is eerst beschreven vanuit de man en toen een paar jaar later vanuit de vrouw. Het is echt het grappigste ooit, en ergens relatable, maar toch volslagen bizar
Edit: Ik lees hem weer en ik huil van het lachen hahaha. Ik weet niet of het toegestaan is, maar ik kan niemand dit onthouden: https://www.reddit.com/r/tifu/comments/3im341/tifu_by_throwing_my_steak_out_a_window/ en vanuit de vrouw: https://www.reddit.com/r/tifu/comments/7jbzcf/tifu_by_allowing_my_husband_to_come_to_dinner_at/
Mijn papa is echt de liefste. Hij heeft mijn huis mee opgeknapt, vorige week mijn tuin en is vandaag mee geweest om tuinmeubels te kopen.
Vroeger hadden we totaal geen band samen, maar sinds de scheiding wel. En toen ik ziek was nog veel meer.
Zusje was boos op mij, want ik betaalde papa niet voor alles wat hij deed (wil hij zelf niet). Zusje zou haar kinderen later ook altijd helpen, maar wil niet dat papa dat voor ons doet
(pubers hahaha).
Ga dadelijk maar even een fles wijn voor hem kopen en dan neem ik hem nog wel een keer mee uit lunchen 
Ik ga een grote schoonmaak houden, iemand nog aanraders voor fijne uptempo motivatie spotify lijsten? Meezingers zijn altijd welkom 
Oh wow ik kom er dus nu pas achter dat Stan in dat nummer van eminem dus expres zo heet. (Kende de term ook niet echt, behalve van het forum). Dacht dat eminem gewoon een willekeurige naam gekozen had
Mijn schoonmaakfavorieten zijn Songs for the deaf van Queens of the stone age (ok, waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt), en ABBA!
Vandaag is het klusjes dag!
De houten jaloezieën worden opgehangen, onze loungeset gaan we in elkaar zetten en er worden nog wat deco plankjes opgehangen. Zin in het eindresultaat!
Eh… ik zou eerder negatief zeggen
Is best lekker!!
In dit specifieke Eminem voorbeeld/de oorsprong idd wel, maar het wordt nu over het algemeen juist als positieve term gebruikt, in de LGBTQ+ community zie je dat bijvoorbeeld ook veel.
We Stan is a term that is used to express extreme support for something, or that you are a huge fan of someone.
Toch wel? Ik heb m zelf nog nooit op haha
een frikandel met mayo en discodip