Je proeft er niet heel veel van, maar het geeft wel een extra crunch. Ik vind het goed te doen. Broodje Spee vond ik dan weer verschrikkelijk
Jezus mijn vriend en ik waren net aan het seksen en toen rook het ineens vreemd, stond de prullenbak in de fik
Hij had een kwartier daarvoor de asbak er in geleegd maar dat was dus niet helemaal goed gegaan. Echt super dom en het had echt erger kunnen aflopen maar ik blijf maar lachen omdat we binnen 2 seconde van â

â naar ânaakt rondrennen met een brandende prullenbakâ gingen
Ik weet niet hoe oud je bent, maar voor mij werkt high school musical altijd wel goed. Of hips donât lie. Zoek anders of er een playlist is met âjust danceâ liedjes (dat spel op de wii), dat zijn altijd wel uptempo meezingers.
Of skillet, maar dat ben ik
Broodje spee kende ik niet! Vind het wel oké klinken eigenlijk?
Ohhh Just Dance liedjes is echt een goede tip, ga ik doen! HSM is ook altijd leuk haha, lekker meeblĂšren
Ik hou al niet van kaassoufflés dus dan is het geen succes hahah
Ah ja, dat zal niet echt helpen inderdaad 
Ik heb tot ergens vannacht wijn zitten zuipen en nu lig ik voor pampus op de bank omdat ik doodmoe ben. Geen kater gelukkig, want heb wel water gedronken tussendoor
Ik haal meestal een veldboeket van âŹ15, dan heb je gewoon een leuk, gemiddeld formaat bosje. Je kan ook nog een kleur kiezen als je dat graag wil, dan maken ze hem in die kleurtint voor je!
ok misschien domme vraag maar heeft iemand wel eens meegemaakt dat een mail gewoon weg is? Ik had vannochtend een bestelling geplaatst bij een webshop, kreeg daar een bevestiging van, en 2 uur later is die mail weg en heb ik een nieuwe mail van de webshop met: je hebt je bestelling niet afgemaaktâŠ
Ik begin echt helemaal aan mezelf te twijfelen? Ik heb honderd procent zeker die eerste mail ontvangen maar hij is echt nergens te bekennen, vind het zo vaag!
Wtf ik lees dit, mag jij raden wat nu speelt?
@dombo ik heb dus de playlist songs to sing in the shower dan aan. Wel chill!
Taylor Swift muziek vind ik ook opruimmuziek.
Ik blijf het bijzonder vinden dat die band koekepan heet. 
Ik ben al 2 keer natgerend vandaag dus nu ik zit ik lekker warm en droog in een Ubertje naar mân afspraak, genieten.
@Luzarl we hebben geboft gister met het zonnetje!
Jaaa zeker!!!
Per ongeluk verwijderd? Of staat hij in je spam?
Open deur misschien maar ik vind dat nog wel eens mails terug die ook echt kwijt waren
Vanavond eten bij Spaghetteria, zoveel zin in. Eerst nog even âŹ0,- omzetten op werk
Ben net even gaan kijken bij mijn muur project maar ik denk dat het probleem gewoon in het behang zit. nu wederom van die gekke â onbeschilderdeâ plekken. terwijl ik er gewoon over heen ben gegaan. Denk dat het behang het gewoon niet goed opneemt. Potverdorie. Baal hier enorm van want geen zin in die kosten voor behang etc. (ligt er aan hoe de muur er uit komt)
Boodschappen doen is echt een aanslag op mijn leven. Kom altijd chagrijnig thuis. Misschien toch maar bestellen
Another One Bites the Dust is mijn nieuwe favoriete schoonmaaknummer
Zaterdagen op mijn werk zijn zo zo zo vervelend he. Maar binnenkort nooit meer in het weekend werken (oke voor drie maanden dan)