Wat je even kwijt wil #40

Pfff mn studio is leegverhuisd, ik ben echt doodmoe

1 like

Zijn er bepaalde dingen die het erger maken? Ik werd bijvoorbeeld altijd helemaal overprikkeld van de colruyt, dus nu ga ik maar naar de delhaize en vind ik boodschappen doen veel minder erg. Ik doe ook wel eens oortjes in om muziek te luisteren, of ik maak er een soort spelletje van voor mezelf

ja echt overal gekeken haha, vind t zo raar!

Kunnen we altijd voor zorgen. U vraagt wij draaien

1 like

Zo chill,vlak voor mijn vakantie mijn hele huis echt helemaal netjes.Alles opgeruimd + schoongemaakt en dingen klaargezet voor de kringloopwinkel.Zelfs de dozen die je normaal elke keer aan het meeverhuizen bent maar nooit inkijkt allemaal uitgezocht en een bestemming voor gezocht.Alleen vlak voor ik wegga nog even de koelkast schoonmaken en nog een keertje stofzuigen en dan ga ik weg met een schoon huis en kom ik ook weer terug in een schoon huis :+1:t2:
Eens kijken hoe lang deze chaoot dit kan volhouden.

4 likes

Ik vond het al ongewoon stil, maar gelukkig is er weer iemand in de straat aan het schuren en boren.

3 likes

Ik erger me zo aan een vriendin de laatste de tijd, ze is zo’n negative nancy die mn energie opslurpt sinds begin vd coroon. En nu moet ik ook nog naar typhoon vanavond met haar, ik vind typhoon al niet echt spetterend en nu heb ik er al helemaal geen zin in. Ze doet zo zeikerig en nonchalant over alles :unamused:

2 likes

Een vriendin komt eten en ze reageert nu niet hoe laat ze precies komt. Ik heb hongerrrrrrrr schiet gewoon op.

1 like

Frikadel is wel mega lekker met satesaus, tauge en gefrituurde uitjes :heart: (thuis maken)

Het is totaal geen fijnproever dus als hij wel een keer iets geniaals bedenkt heeft ie het denk ik niet door haha. Weet ook het verschil niet tussen zout en zoet. Zuur kent ie wel ‘want dan vertrekt je gezicht, en van zure matten’. :laughing:

1 like

Huh hoe kan iemand het verschil tussen zout en suiker niet proeven? :exploding_head:

Ik heb zojuist het volwassen besluit genomen al mijn veel te oude, verwassen ondergoed vol gaten en vlekken weg te gooien, wat ongeveer 80% van mijn ondergoedla was :sweat_smile:

27 likes

Dit had ik ook, ik heb m’n ouders toen ‘s avonds laten komen voor koffie en taart. Wij waren toen weer thuis van het dagje weg, kinderen op bed en toch nog even gezellig gekletst. Misschien dat zo’n oplossing bij jou ook kan?

Ik zou echt zeggen: we gaan dan samen de hele dag op pad, maar jullie zijn -die dag- meer dan welkom!

Gewoon meteen een alternatieve datum geven.

3 likes

Snap ik, dat is wel heel ver voor alleen een kopje koffie. Dan zou ik ook gaan voor de oplossing van @Krabsalade

1 like

Hij proeft wel verschil maar kan ze niet in theorie onderscheiden zeg maar, als we savonds een snack pakken en ik vraag heb je zin in iets zoets of hartig (koek of chips bijv) dan snapt hij dat niet goed. Heb het opgegeven het telkens uit te leggen. Ook bij alles wat mega zout is zegt hij ooohh lekker! Terwijl ik denk nou ik proef alleen zout. Soms dacht ik dat hij ĂŒberhaupt niet goed proeft. Maar volgens mij wel gewoon. Denk sensorisch gewoon niet zo ontwikkeld ofzo.

1 like

Mn wimper zat opzich wel prima. Maar toen kwam mn moeder met " Heb je nou 2 verschillende op"
En toen heb ik hem nog 20x opgeplakt en nu zit tie wel goed maar ik heb ook 3 oogleden

En natuurlijk heb ik geen tijd meer.

waarom ben ik zo KAPOT MOE

Ja dat vraag ik me ook af bij mezelf? Elk taakje waar ik aan begin staak ik na 5 minuten omdat ik gewoon de energie niet meer heb. Net maar een vriendin geappt of ze in ruil voor wijn en ijs de schroeven van mijn bed wil aandraaien, want mij lukt het niet meer.

Ik ben nu al geĂŻrriteerd dat ik maandag naar de tandarts moet want dat is een stuk fietsen

4 likes

Heb ik weer een fles champagne open gemaakt van de zaak. Jazeker

40 likes