Ik heb iets op Vinted verkocht, maar nu staat het in mijn Vinted portomonee… hoe krijg ik dit op mn rekening?
Kun je proberen te sturen op een gefixt tijdslot misschien? En daarna lekker op pad?
Edit: of ervoor op pad
Naar je portemonnee gaan en op uitbetalen klikken (heb je je bankgegevens al een keer ingevuld?)
Moe, maar te gestresst voor dutjes
Thanks!
Ah dit is niet leuk. Ik zou toch proberen die dag vrij te houden voor jou en je vriend en dan een andere dag met je moeder afspreken. Natuurlijk zal je moeder dat niet leuk vinden, maar je kan niet altijd met anderen rekening houden.
Edit: zie net de reactie van @Krabsalade. Zo zou ik het dus ook doen!
Hahah dit had mijn ex met kleuren, een soort kleurenblind denk ik. Hij ging eens naar een bruiloft en stuurde een foto van zijn broeken welke hij aan zou doen. Ik zei ik zou voor grijs gaan. Stuurt hij eerst een foto van een beige met de vraag bedoel je deze? En daarna blauw groenig. Ik dacht echt wat snap je niet aan grijs hahaha de kleuren waren ook echt wel verschillend. Wel vaker gemerkt dat hij dat niet goed zag.
Omgg ik heb een dans cursus in een park waar ik vaker heb gedanst maar ze hebben het nu zoo leuk aangekleed.
Gebruik je toevallig Outlook?
Ik kwam dit net tegen:
Het was weer tijd voor een vreemde avondmaaltijd: al weken zin in diepvrieserwtjes. Dus zojuist 450 gram naar binnen gewerkt, echt heerlijk. En ze vullen nogal dus ben benieuwd of ik straks trek krijg
ik zou best 5eu doneren om volgend jaar weer te kunnen gaan
ook al ga ik al jaren alleen voor zweefmolen + sangria en ben ik nog nooit in een tent geweest
Iemand hier die goede webshop of winkel weet met grote droogbloemen?
Een kroket uithollen met een patatje is echt best thing everrr
Is het dezelfde zweefmolenmeneer op alle parades? Want die in Amsterdam is echt een psychopaat. Ik word al wagenziek van alleen kijken naar wat die vent doet
geen idee, ik ga altijd in utrecht
volgens mij is hij kaal en staat hij altijd aan die karretjes te hengsten alsof het niks is
ik heb een Boeket van beauquet, super mooi! Offline: Sostrene Grene heeft nu ook heel assortiment.
Ik kan nu ook samba dansen. Dus als je ooit een braziliaanse carnaval fissa hebt huur me in.
Hotel des Indes was magisch.
Het ontbijt was 2* waardig helaas, zeker voor €20,- per persoon en dat was nog met korting.
Ik ben echt volledig naar de ratten en ik moet zo weer drinken. God sta me bij alsjeblieft.
Wow nu je dit zegt denk ik dat die inderdaad ook stond op zo’n kerstfestival op het westergas. Ging echt aan die dingen hangen en zitten en zwaaien, was echt heftig