Wat je even kwijt wil #40

Volgende week is mijn laatste week vakantie. Ondanks dat ik lang vakantie heb gehad, heb ik geen vakantiegevoel en voel ik me ook niet echt uitgerust. Heeft iemand leuke ideeën om in de laatste week toch nog een beetje een vakantiegevoel te krijgen?

Owja ik heb momenteel geen tuin, dus bv kamperen in de tuin is geen optie.

1 like

BRB even zanglessen nemen zodat ik dit ooit op m’n bruiloft kan doen :sob: :heart:

8 likes

Ja super domme vraag maar bedoel je dit 2 ster als in Michelin dus heel lekker, of 2 sterren zoals bij een cheape hotel dus niet lekker?

6 likes

We zijn al een midweekje weggeweest (was helaas erg slecht weer toen). Mijn vriend moet aankomende week weer werken en we willen graag veel sparen de komende tijd…

1 like

Nee als in heel slecht helaas.
Het hotel zelf is 5* en het ontbijt heel slecht. We maakten de vergelijking met zin hebben in een uitgebreid ontbijt en dan naar de supermarkt gaan. En dan zelf was het luxer en waarschijnlijk goedkoper.

1 like

Weet niet of je een auto tot je beschikking hebt maar in je eentje rondtouren (of met iemand anders natuurlijk) vind ik altijd leuk en ergens onderweg lekker picknicken ofzo. Of met een vriend of vriendin een dagje weg, bijvoorbeeld een mooi gebied opzoeken om daar te gaan wandelen. Of als het lekker weer is lekker in de zon met een kopje koffie aan een nieuw boek beginnen, of een creatief projectje beginnen zoals borduren, iets bakken voor je moeder/oma/tante en langs brengen, nieuwe recepten uitproberen, dingen in je huis veranderen… Dit is zo’n beetje hoe ik de dagen doorkom :grin:

Edit: o ja en ik krijg altijd een vakantiegevoel van veel buiten zijn dus zoveel mogelijk buiten eten etc. als het weer het toelaat! eventueel met een extra trui maar het geeft wel die vakantie vibes

5 likes

Oh nee wat jammer zeg :sleepy: Was er al bang voor maar dacht dat ik het verkeerd begreep. Stom zeg. Wat hadden ze geserveerd dan?

1 like

Je mocht kiezen uit scrambled eggs, gekookt ei of zalm. En we kregen een etagère met gesneden fruit door elkaar heen (ik lust geen meloen dus kan het al niet eten). Kleine bakjes yoghurt en 2 soorten ham en 1 soort standaard kaas uit een voorverpakt pak.
Verder een bakje met broodjes en dan 1 mini chocolade broodje.

1 like

Ik had zoete snacks gehaald maar nu heb ik zin in ZOUT :weary:

1 like

Hmm het klinkt op zich wel okay. Als het lekker bereid was dan en lekkere ham bijv. Maar had ook wel iets meer en bijzonderders (?) verwacht van zo’n chique hotel.

Ja het was ook verwachting bij een vijf sterren hotel en de foto’s van de het buffet normaal gesproken. Maar het was echt alsof het gewoon van de Albert Heijn afkwam.

Het is opeens helemaal een zwoele zomeravond, zit nog steeds in mijn shirtje buiten en het is totaal niet koud. Heerlijk

1 like

Nou inderdaad ik had het ook steeds zo benauwd en ben maar naar buiten verhuisd en het is echt warm gewoon en windstil

1 like

Mn waggie staat officieel te koop🥺 nu al zin in de ‘voor 3 iphones kom ik hem vanavond ophalen’ berichten

5 likes

@Oprah voor L over een tijdje :clinking_glasses:

18 likes

Eindstand ik ben na een uur en twee drankjes toch maar in bed gaan liggen. Waarschijnlijk blijf ik hier de rest van het weekend ook liggen.

2 likes

Ik zit in m’n eentje buiten, met diep trieste muziek en een apfelkorn. Ben ik aangeschoten? Jaaaa

4 likes

Ik had een nieuw matras besteld en daarbij stond dit:

Houd er rekening mee, dat je matras in 2 pakketten wordt geleverd; het gaat namelijk om twee kernen, die één gemeenschappelijke hoes hebben.

Dus ik dacht oh ja logisch een onderkant en een bovenkant. Maar nu ben ik gaan googlen en het zijn dus twee matrassen van 90x200 cm en ik voel me zo genaaid dat ik dit niet beter begreep.
Ik denk dat we maar zo’n topper erbij gaan kopen. De verzendtijd is ook nog eens 3 weken dus het duurt nog keilang eer ik eindelijk dat matras binnen heb terwijl het nieuwe bed al in de berging klaar staat.

Je kan bij Ikea ook zo’n ding kopen voor tussen de twee matrassen, werkt ook prima en is denk ik goedkoper dan een topper!

1 like

Ik ben bang dat je ondanks die hoes de spleet nog voelt zitten. Ik ben echt prinses op de erwt en ik voel ieder kruimeltje in bed dus vandaar