Ik heb 1 vieze rosé in huis gehaald. Jammer hoor.
Er vliegt een mug rond in mijn kamer, maar ik krijg hem niet te pakken… grrr
Waarom doe je nog een laken tussen je matras en molton?
Ik sprak vandaag met iemand af en we kletsten heel even bij. Normaal zegt eigenlijk nooit iemand mijn volledige naam in een gesprek. Maar deze gast echt 6x denk ik in 20 minuten tijd.
Vraag me echt af of hij dat bij iedereen doet.
Ik ben een lamme tak en toen ik 20 minuten geleden natgeregend thuis kwam zag ik licht bij mijn buurman branden. En ik wilde net een sigaretje nog nemen maar geen aansteker, heb ik heel gretig mijn buurman geappt met de vraag of ik een aansteker kan lenen. 20 min lang geen reactie, ik aangeklopt bij hem, deed de deur niet open. Krijg ik net ‘als je nog 10 min hebt. Moest ff iemand op de bus zetten’. Lol hoezo ben ik zo gretig. Ik haal dit straks weer weg 
Die iemand is sowieso een chick. Man man man
Thirsty Kirsty
Pff ben thuis, Typhoon was leuk maar toch niet mijn muziek. En nu wil ik naar bed maar zit op de bank te wachten tot het allemaal vanzelf gaat ofzo? Niet vooruit te branden.
Hahaha maar echt. Zal je zien dat ie zo alleen een aansteker geeft en zegt joejoe 
Laat ff weten
Ik krijg nu een appje dat het iets uitloopt maar dat ie eraan komt 
Ohhh ok zo popi
Ik klopte aan maar nog steeds niks. Jezus christus
ben er alweer klaar mee
Jammer dat een satisfyer geen ingebouwde aansteker heeft
Haha hardop lachen. Voel me ondertussen echt een hopeloos geval
lol is er wel vanaf
Nee we gaan niet op pik wachten. Pik wacht op ons.
JEZUS aub. Komt ie aansteker brengen en zie aan hem dat ie dood is
Hij: ‘ja ben afgelopen nacht wezen stappen in Rotterdam’
Ik: ‘ah oke. Waar kan je uit dan’
Hij: ‘ff witte de withstraat gedaan. Maarja ben zo gaar, ik duik mijn bed in maar jij gaat nog een jonko doen. Jij bent aan?’
Ik: ‘eh nee een sigaretje’
Hij: ‘ah ik hoor wel als je meer nodig hebt. Je kent het verhaal van afwasmiddel nog wel’
Ik: ‘haha nou ik ga nu niet afwassen’
Nou the end. Tot zover mijn versiertrucs maar als hij midden in de nacht om half 4 aanbelt ken het wel allemaal. JOE
dit doen we ook nooit meer
M’n date is hier net tering dronken afgeleverd en ze is zoooo eigenwijs ze wil gewoon geen water drinken
Hahaha geef haar water en zeg dat het wodka is. Zo heb ik ooit heel enthousiast een paar “gin tonics” weggetikt waarvan ik niet eens meer merkte dat mijn lieve huisgenoten water in mijn glas hadden gedaan ipv gin tonic
Ik ben vet dronken en heb net ehuild omdat ik mn kitten zo schattig vind
Ondertussen ben ik allemaal mannen aan t appen om met me te wippen maar niemand heeft tijd of zin of skaapt al
Wat is dit nou
Wil ze ook niet ze wil eigenlijk niks alleen hangen boven een emmer