Iemand hier in de straat heeft voor de tweede avond op rij de muziek dusdanig hard staan dat ik precies kan meeluisteren wat het is. Maar ik heb geen zin om me aan te kleden en naar buiten te gaan en ik weet niet precies waar het is dus kan ook niet de politie bellen. Snap echt niet dat mensen dit normaal vinden, er wonen super veel kinderen in deze straat.
Wat een weer… zo kan moeke toch niet slapen joh
Altijd als ik bijna op vakantie ga word ik echt zo’n klein kind, kan al een week van te voren slecht slapen omdat ik zenuwachtig/excited ben 
Ik ben aan het kamperen en ik zag vannacht in heb toiletgebouw zo’n grote spin dat ik even dacht dat ik Freek Vonk moest bellen. Was er nooit van bewust dat Nederland ook zulke joekels heeft.
Ik huilde in mijn droom (best hysterisch) en werd wakker van mezelf. Kennen jullie dat als je heftig hebt gehuild dat je daarna van die ademtuigen moet doen en bijna aan het hyperventileren bent. Dat was ik dus wel in het echt aan het doen. Heel raar om van jezelf te merken.
Ja! Echt een naar gevoel.
Ja was ik ook, en heb het getest zonder die wig maar dat was niks voor mij. Ondanks de molton en het hoeslaken. Met die wig vond ik het wel echt prima slapen.
Ah wat vervelend. Weet je nog waarvan?
Hahah ja met dat album. Maar dit was de laatste x hoor!
Soldaat van oranje is er niks bij
Ik ben achter een kitten aan het rennen die wierrook vreet en plantjes kapot maakt.
Ja ik was in mijn droom door oude spullen aan het gaan van mijn overleden moeder en toen overviel verdriet. Komt ook wel goed overeen met de werkelijkheid dus het is begrijpelijk wel.
(Wat niet overeenkomt met de werkelijkheid: ik was net weer in slaap gevallen en in mijn droom ging mijn vriend tijdens de seks een sigaretje opsteken en toen expres de boel (een hotel) in de fik laten vliegen. Wtf brein. Hij rookt niet eens en hoe wreed).
Edit: je had gisteren (toch) een spannende dag gehad? Alles goed gegaan?
Ik verveel me echt kapot. Wil gewoon in het zwembad liggen met 28 graden en zon.
Ah ja bij mij gaat het over hetzelfde onderwerp meestal. Zo naar wakker worden dan. Hoop dat je je nu al wat beter voelt. Was je vriend niet bij je?
Jaa helemaal goed gegaan
Veel te zenuwachtig voor niks geweest haha, lief dat je eraan denkt
Ah best heftig is zo’!n droom dan he. En jawel, kan het wel plaatsen. Misschien is het ook tijd om weer eens in het echt te huilen :’).
Nee hij was er niet. Ben benieuwd wat hij anders ook van mijn hyperventileren had gevonden. Toen ik samen was met mijn ex, was ik een keer ook aan het snikken (huilen in droom, snikken in echt) en die werd er wakker van en dacht wat gebeurt er met jou 
Mooi!
Hombres, ik heb lekker geslapen. En dat is niet vaak voor gekomen de laatste weken dus dat wilde ik even kwijt. En nu zit ik heerlijk in bed naast m’n open raam met een kop koffie. En vanmiddag eindelijk weer naar de sportschool olé
Hahahaha
twee dagen schilderen = spierpijn in arm. In de sportschool net alleen benen gedaan. Zo nog boodschappen doen en dan toch nog even kijken of ik iets van die muren kan maken met verf. anders gaat het behang er af.
Of ik draai de indeling om en pleur een kast aan die wand. Opgelost. 
Hoe 1 muur je wel niet bezig kan houden. word gek van mijzelf.
Ik ben moe, niet te doen. Ga vandaag alleen naar de Laidol en vervolgens hele dag naar het nieuwe seizoen van Good Girls kijken
Straks lekker mn nichtje doodknuffelen