Ja en bijkomend nadeel aan dat al mijn vrienden dit wel doen is dat er niemand meer overblijft in de stad om mee af te spreken :")
Ik zat laatst iets te kijken op netflix en halverwege dacht ik oh wow dit is echt zoān unsolved mystery. Ja hallo goedemorgen novelle, wat was je ook alweer aan het kijken? Ohja, unsolved mysteries
Het is zo naar als je naar een film gaat die de moeite niet waard is. Vooral bij extra langzame filmhuisfilms sta ik daarna buiten het zo zonde te vinden van mijn tijd en geld.
Ging laatst naar een film en vraag mij nog steeds af of de film niet in mijn straatje past of dat het een prima film was geweest als het een hapklaar brokje van anderhalf uur was geweest.
En werd er omgeroepen hoeveel geld iedere gast had gegeven? Haha zo ongemakkelijk.
Ik moet veel opruimen vandaag en andere klusjes doen. Ik ben slecht in mezelf motiveren. Voor sommigen werkt een beloning in het vooruitzicht goed, maar ik doe/eet de beloning altijd al van te voren.
Wat werkt voor jullie?
Erg weinig zin.
Waterkanon.
@ellegirltalk ik vraag mezelf af: waarom niet nu? Het is niet alsof ik er morgen wel zin in zou hebben, plus dat de bende dan alleen maar groter wordt. En soms stel ik wel uit en is het echt een enorme kutklus geworden. Dat motiveert dat ook wel, dat ik weet dat ik dat kan voorkomen.
Oh ik vond hem best goed! Mooie boodschap ook wel.
Als het een keer lekker weer is voel ik mij meteen schuldig dat ik niks onderneem, maar het liefst blijf ik gewoon de hele dag in bed liggen.
Update: ik kan niks meer
Ik ga half dagje invallen op werk, maar de a4 is dicht. Dus ik ga er meer dan dubbel zo lang over doen om op werk te belanden mehhh.
@lightbox wat heb je allemaal uitgespookt dan?? Detailssssss. En sterkte vandaag.
Ugh ik ben gister teruggekomen van vakantie en ik ben een beetje rusteloos, weet niet wat ik moet doen. Ik zou bij mān vader kunnen gaan eten maar er komt familie en ik heb ff geen zin in drukte en ik ga morgen al naar andere familie dus dat is wel genoeg. Vanavond wel afgesproken met wat mensen en daar heb ik wel zin in.
Ik wil een date
Heb net in de auto zitten janken omdat er zo een liedje voor bij kwam. Zo suf maar zo logisch
Het is facking lekker weer en ik lig op de grond verlept te zijn.
Ik heb de kamer geaccepteerd!!! Nu gaat de woningbouw naar de documenten kijken (bewijs van inschrijving + acceptatieformulier) en dan hoop ik dat ze mij ook āaccepterenā. Ik zie mezelf er nog niet echt wonen maar ik ben wel superblij
Dat staat in mān eerste post:
Hoop dat het gaat helpen want wil graag mān gezonde haar weer terug.
Mijn Aliexpress pakketje heeft er bijna 2 maanden over gedaan (op zes dagen na) en heb nu eindelijk mijn goedkope ringen binnen
Ja helemaal mee eens! Al was het dutje halverwege ook wat waard
Wat een fijne dag! Lekker in de tuin chillen, mijn vriend die een bos bloemen mee heeft genomen Ć©n straks ook nog uit etenš
Ik HAAT mensen die de ondergrondse container verstopt maken en vervolgens niet even bellen met de milieustraat. Aan de vuilniszakken naast de container kan ik gewoon zien dat die persoon niet heeft gebeld want anders waren ze allang langsgekomen. Ik heb maar wel even gebeld en ze komen deze kant op jeej.