Oh my goooooood rent naar de tv
Zooo nou he, alleen maar witte mensen, niet te doen

ohhhh jongens houd op hoor
Ik ga good girls opnieuw kijken vanaf seizoen een voor the full Rio experience
Vandeweek aan het eerste seizoen begonnen, zo leuk! Ben al bij 2, dus was helemaal blij toen ik zag dat seizoen 3 er nu ook is
Nog 2 weken werken tot mijn vakantie. Ik ga een week met mijn vader naar een of andere artistieke camping in Frankrijk met allemaal workshops, lekker creatief allemaal, ben ook benieuwd naar welke mensen daar nog meer op afkomen.
Edit: over kamperen gesproken, we hebben niet echt ervaring, we zitten in een blokhut dus geen tent. Als iemand nog tips heeft voor bepaalde spullen, heel graag!
Ik snap good girls nu alweer niet en heb echt vorige week seizoen 1 en 2 gekeken
Het is ijskoffietijd muchachas
Jezus wat ben ik brak, vannacht aan de drugs geweest, met toestemming van een vriendin met haar vriend gezoend die ik voor het eerst ontmoette. Was wel echt een leuke avond en nu moet ik even zeven jaar mân graf op zoeken 
Edit: en vanavond ga ik krulfriet!! eten met een mega lekkere vega kroket en ik kan echt niet wachten
Hier nog een brakke tak maar helaas geen vriend die snacks gaat halen. Thank god voor een nog net niet aan het schimmelen bolletje en een pakje fristi dat nog in de koelkast lag. Het is weer zoân zondag hoor
Pffff ik wil ook brak zijn
en ik heb mân wasmachine scheef geladen waardoor hij nu niet kan centrifugeren zonder enorm te bonken en dan stopt hij dus meteen weer. Maar nu probeert hij het al acht x, gaat m niet worden vriend. Dus stop gewoon, geef een foutmelding en dan hang ik mân slaapzak gewoon buiten op.
Men wat een spannend leven heb ik.
Ik heb weer een heerlijke emo kater. Volgens een vriendinnetje viel het allemaal mee maar volgens mij heb ik wel wat belachelijke dingen gezegd. 

Was gister in een of andere uithoek in brabant aan het dansen. Kom je alsnog mannen tegen die uit je buurt komen 
Mocht iemand dit spul gaan gebruikenâŠdraag een gasmasker. Die lucht, niet van deze wereld 

Ik had vrijdag een gesprek voor een bijbaan en werd nu gebeld met dat ik aangenomen was en tijdens het gesprek vroeg die âje hebt een sollicitatiegesprek gehad toch?â en toen zei ik ja want ik ben op gesprek geweest, alleen nu begin ik te twijfelen of ik dat wel heb gehad
Ik dacht dat het eerste gesprek een kennismakingsgesprek was en het tweede sollicitatie, dus dan zou ik die nog niet gehad hebben. Zoiets werd dacht ik dus ook gezegd vrijdag, maar ik heb het eerlijk gezegd niet zo goed onthouden. Nu twijfel ik dus of ik daar aankom voor het contract en ze dan iets hebben van âjou hebben we nog niet aangenomen?â
Misschien maak ik me druk om niks hoor haha maar heb nu stress hiervan
Schoonfamilie kwam langs dus we hadden gebakjes bij petit gateau gehaald, is iedereen op dieet
maarja prima meer taart voor mij
Wat zijn dit voor mensen dat ze dat kunnen weerstaan
Ik ben in de stad en pin eigenlijk alles en heb nooit kleingeld bij me. Voel me dan altijd zo schuldig als mensen me vragen om een eurootje. Dan denk ik ja, ik had het je prima kunnen geven als ik niet alles pinde.