Dit wil ik ook!!
Dus ik moet even ongeveer 1.5 uur overbruggen in de stad dus ik zit cracky bij de backwerk tinder te instalerenā¦
Living the high life
Ben ik niet de enige. Ga denk ik weer met seizoen 1 beginnen.
Ik kan me voorstellen dat je er stress van hebt, maar hallo, zij bellen jou om te zeggen dat je aangenomen bent en dan moeten ze bij jou checken of je wel/geen sollicitatiegesprek gehad hebt? Lijkt me dat ze zelf hun zaakjes op orde moeten hebben en jou niet moeten bellen als dat niet terecht zou zijn cq als je de benodigde gesprekken nog niet gehad hebt. Het is niet jouw verantwoordelijkheid dat zij hun proces van nieuwe medewerkers aannemen op de correcte manier doorlopen.
Ik begin toch een normale Nederlander te worden. Ik eet al twee weken brood en bolletjes Ʃn gebruik boter. (Ik eet normaal voornamelijk warm, roggebrood, wraps, salades of gevulden soepen.) De volgende stap is zeker mijn verjaardag vieren in een kringopstelling. 
Ehm ja of Corona crisis doet gewoon rare dingen met je 
Nou dat belooft dan nog wat voor de toekomst. 
Pfff vanochtend gesport en net al het behang van die muur getrokken. Ging gelukkig redelijk simpel. Al vraag ik me af of het een goed teken is. Morgen zit ik denk ik vast qua spierpijn 
Dinsdag komt mijn vader even langs om een lijstje te maken wat nodig is en dan hopelijk dat we vrijdag (dan ben ik vrij) die muur kunnen behangen en dan weekend er na flikker ik de verf er wel op.
Mag je ineens niet meer dan 15 artikelen bij de zelfscankassa bij Laidol. Wat hinderlijk
Ja ik ben net zes km heen en terug naar de hornbach gefietst, uitgebreid naar plantjes gekeken en gekocht. Plantjes in de balkonbakken geplant, smoothie gemaakt. En toen trok ik ineens een sok uit mān broekspijp.
Zelfscan bij de Laidol?!
De action waar ik net was had zelfscan. Wat een heerlijkheid.
Ik vond dit ook lastig, maar bij vrijwel alle bedelaars (en dan bedoel ik niet straatkrantverkopers maar die andere types) gaat elke euro rechtstreeks naar alcohol of harddrugs. Ja, de opvang kost geld, maar ze scoren eerst hun middelen en nemen dan voor lief dat ze geen slaapplek hebben. Ja, ze hebben ook eten nodig maar op een of andere manier maak je ze nooit blij met een broodje.
Voel me nu heel gemeen overkomen, dat is ook weer niet de bedoeling. Wil meer zeggen dat verslaving zo alles overheersend naar is, dat ze geld blijven geven niet helpt ze eruit te krijgen. En dat je jezelf dus niet schuldig hoeft te voelen als je niets geeft.
Disclaimer: ja ik weet dat er altijd uitzonderingen zijn.
Wat een generaliserend en stigmatiserend bericht. Vrijwel alle bedelaars zijn alcoholist of drugsverslaafd is nogal een aanname. En afgezien daarvan, waarom mag zo iemand het geld niet uitgeven aan wat ze willen? Niemand gaat jou vertellen wat je met je geld moet doen toch. Dus bepaal dat dan ook niet voor een ander.
Je geeft iemand geld uit sympathie, uit een goed hart. Niet met voorwaarden eraan verbonden. En ook hopelijk niet om iemand āeruit te krijgenā, zoveel is je eurootje niet waard hoor.
Ja de Laidol waar ik altijd heen ga hebben al maanden zelfscankassaās. Maar nu mag je ineens niet meer dan 15 producten daar afrekenen ivm corona 
Ik weet dat je het lief bedoeld, maar ben het zo niet eens met je bericht, sorry.
Ten eerste ken ik die mensen niet dus ik kan ook niet weten waar zij hun geld aan uitgeven.
Ten tweede zijn het volwassen mensen die vrij zijn om zelf te beslissen. Dus ook al weet ik 100% zeker dat de euro die ze van mij krijgt naar drugs gaat, moet zij weten. Het feit dat ze me die euro vraagt betekent dat zij er meer belang bij heeft dan ik, ik kon een euro wel missen als ik hem op zak had. Dus waar zij het ook aan uit wilde geven, ik had die euro haar graag gegeven snap je?
Wij hebben niet het recht om te beslissen waar een volwassene geld aan uit geeft. Je kunt natuurlijk zelf beslissen of je geld geeft of niet omdat het jouw geld is. Maar op het punt dat je het afgeeft mag de ander ermee doen wat hij of zij wil.
Ik heb gisteren schandalig veel geld uitgegeven aan alcohol (cocktails) maar no regrets, wat een heerlijke avond met mān vriendinnen
(Nu brak)
(Wel al maccie gehad)
Mac smaakt ook gewoon nog lekkerder als je brak bent hĆØ