Ik zou wat dingen zoeken die je eventueel kunt verkopen. En pasta maken voor meerdere dagen
Pannenkoeken, tosti’s, omelet, rijst met groenten?
Mijn vriend en ik gaan zo jeu-de-boulen op de camping en nee we zijn niet 60+
Edit: wel met veel wijn ben benieuwd
Ik ben nu wel erg benieuwd wie dit zijn!
Shipping Jummy was mijn bezigheid toen 
Mijn onderburen zijn Palo Santo aan het branden. Nu heb ik flashbacks naar een periode van extreem middelmatige seks met een extreem middelmatige new age guy. Blij dat dat achter me ligt man man man
Hallo zij haalt het bed af dus moet het ook opmaken 
Paar afleveringen Marie Kondo kijken op Netflix om in de mood te komen 
@Pantalones @Spaarlamp Ik denk serieus niet dat ik iemand om hulp ga durven vragen. Ik krijg dinsdagavond bezoek dus denk dat ik in blokken van 20 min ofzo ga opruimen. Dan moet ik het wel afkrijgen. Maar men wat een weerstand voel ik
Nee snap ik, durfde ik ook niet maar mijn ouders zeiden gewoon “zaterdag om 11u komen we je helpen”. Heb ook lekker een potje zitten janken want voelde me echt een mislukkeling dat ik bijna 30 ben en zulke dingen zelf niet kan.
Ik kan wel veel beter opruimen wanneer ik bezoek krijg, dan is in een uur m’n hele huis (of iig waar mijn bezoek komt hehe) netjes.
Wellicht kamer voor kamer?
Of woongedeelte/eetgedeelte/slaapgedeelte?
Laagdrempelig beginnen, dus niet dat je meteen moet selecteren wat weg moet bijvoorbeeld maar letterlijk de spullen opruimen/verplaatsen naar de plek waar het zou moeten liggen.
Met een vuilniszak rondlopen eerst alles wat echt weggegooid moet worden daarin.
Daarna met een bak voor de afwas rondlopen.
En wasmand ronde voor de was haha.
Zou ook leuke muziek aanzetten voor de achtergrond
Ik wil best helpen en schaam je vooral niet.
Waar koop ik een betaalbaar en stevig tv meubel? Bij de Leenbakker waren ze gammel en bij de woonwinkel vonden we ze extreem duur.
Heeft iemand uit ervaring de tip? Woonwinkels in het midden of oosten zouden ideaal zijn.
Ik heb net voor het eerst mezelf gemengd in een tokkie discussie op facebook.
Waarover? Corona?
Mijn beste vriendin (als ik dat nu nog zo mag noemen) heeft me laatst compleet afgebekt en allemaal verwijten richting mij gemaakt,die echt nergens over gaan.
En nu ben ik dus niet welkom op haar verjaardag.Zij is van mening dat het allemaal aan mij ligt,terwijl ze echt heel grof is geweest tegenover mij.En ik vertik het om de eerste stap te zetten deze keer want het was niet mijn fout.Maar ze post wel de hele tijd foto’s van onze vakanties vorige jaar op Instagram met hartjes en ‘omg miss this so much!!!’.Echt hou op hoor.En eerlijk is eerlijk: ik vind het wel prima zo.
Ik ben gesloooopt. 2 uur geslapen en de hele dag met kittens en puppys gespeelt. En al mn lieve vriendjes weer gezien 
Ligt eraan waar je woont, maar het koelt wel redelijk langzaam af ja.
https://knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
Een leuke film/serie/afspeellijst aanzetten en voor het einde proberen klaar zijn.