Nee over prinses Amalia en haar gewicht. Toen reageerde iemand met: ‘Marilyn Monroe had ook geen maatje 34 maar dat maakt een vrouw een vrouw.’ En heel veel mensen hadden die reactie geliked 
Ohja wou ik ook nog vertellen. Ik had gister avond bijna een rel geshopt omdat ik dacht dat de bar man me probeerde te beflikkeren.
De hele avond was mijn drankje 1 muntje dus ik had blind een muntje uit mn tas gegraaid , wou dat geven en toen zei hij eh… nee?
Dus ik wou boos roepen dat het de hele tijd maar 1 muntje was en nu ineens meer. Maar toen keek ik goed en toen had ik geen drank muntje maar een AH karrentjes muntje in mn hand.
Mijn zusje heeft mijn vriend vandaag ontmoet en volgens mij vonden ze het wel leuk beiden! Zo spannend. Ik heb nog nooit iemand echt voorgesteld aan familie (mijn long time ex kwam al voor het een relatie was over de vloer) maar ik vond het helemaal leuk wel. Trots op beiden en benieuwd wat ze van elkaar vonden, maar goede indruk dus beiden🙃
Kleine vuurdoop voor binnenkort wanneer hij mijn pa en zijn vriendin en wat vriendinnen gaat ontmoeten :o
Huuuuuuuh, vriend??? Helemaal gemist, zo leuk!!
Ja! Ken hem net twee maanden, sinds vorige week is het officieel 
Het is een cutie en ik vind het bijzonder dat ik al op hem kan rekenen (ook al toen we elkaar net een maand kenden). Ik heb best wat eikels gedated afgelopen jaren waarvan ik totaal niet op aan kon, dus dit is verfrissend en fijn 
Sinds vandaag na een lange werkdag 2,5e week vakantie! Meteen even inluiden met een paar dagen in ons familiehuisje op de camping samen met mijn oma. Heb hier 4 jaar niet meer overnacht en leek me gezellig om nog met oma te kunnen doen. We liggen nu in het stapelbed, ik boven en zij onder haha.
Relatie date? Date leed topic wel lang ja hah jaar of 5. Leed dat relatie heet niet geloof ik.
Lief!
Zelfde verhaal, ik schaam me teveel om een bekende te laten helpen dus ik heb maar een afspraak gemaakt met een huishoudelijk hulp😬
Edit: oké toch nog een tip voor je, hak alle taakjes op in kleine delen en nummer ze. Gebruik vervolgens zo’n website die een random nummer kiest, dat taakje ga je dan uitvoeren, werk zo je lijstje langzaam af.
Hahah aah dit klinkt zo leuk! Geniet er van! 
Ik ga morgen 60 km heen en 60 km terug fietsen om een vriendin te bezoeken. Kan iemand me geruststellen dat het geen dom idee is en het allemaal wel goedkomt? 
Doe aun zonnebrand op, neem veel drinken en snacks mee en vertrek 2 uur eerder dan je planning nu is
2 uur eerder dan je planning is 
wordt het zo erg? Hahahaha
Nou ik heb ook eens een heel lange fietstocht gepland. En vooral het laatste stuk fietste ik veel langzamer dan normaal, ik zat niet meer lekker + vermoeid, last van benen enz. Ook genoeg pauzes inplannen
Mijn meubel kwam van de website meubella.nl! Vond het goede kwaliteit en ook niet al te duur. Anders marktplaats in de gaten houden? Heb sinds kort een nieuw meubel wat ik gratis op kom halen en kwam van Goossens af!
Ah heel herkenbaar,en die drempel is echt lastig.Ik ben twee maanden na mijn verhuizing echt streng tegen mezelf geweest en heb gedacht: oké klaar nu en met je reet van de bank.Wat mij het meest heeft geholpen:
eerst alles een plek geven.Ik wilde eerst alles lekker Marie Kondo gaan uitzoeken maar dat werkte niet voor mij.Eerst alles gewoon een plek geven,maakt niet uit of het kapot is of ik het niet meer wilde houden,dus gewoon alle kleding in de kast hangen,alle boeken bij elkaar en make-up spullen in mijn ladekast.Als alles eenmaal een plek heeft heb je veel beter overzicht van wat en hoeveel je overal van hebt,en toen ben ik gaan uitzoeken.Natuurlijk kun je losse papieren/plastic/afval meteen al weggooien (dit scheelde bij mij al heel veel).En niet meteen overmoedig raken en alles in één keer willen doen.Ik begin zelf meestal heel enthousiast ergens aan maar na één of twee kasten ben ik er klaar mee en laat ik het gewoon zo liggen,wat er dus in resulteerde dat ik een week lang mijn bed heb moeten delen met mijn halve kledingkast.
En wat ik nu ook probeer om als een gewoonte te zien: elke avond even een rondje door het huis maken om alles weer terug te leggen (die rondslingerende trui weer terug in de kast of dat boek weer terugleggen en dat bord van mijn lunch even omspoelen/afwassen).
Ik ben echt een verschrikkelijke chaoot en rommelkont en schaam me altijd enorm voor de teringzooi die ik mijn huis noemde.Ik durfde niet eens mensen uit te nodigen in huis (bovendien hadden ze niet eens ergens kunnen zitten,lol).Maar nu alles eindelijk netjes is (en ik zonder te slalommen tussen de rommel erdoorheen kan) geeft dat echt een fijn gevoel! Iniedergeval succes,you can do this!
Er liep hier net een Fret door de tuin.
Mijn buren hebben een kip.
Ik een half jaar geleden: “Oh tandartscontrole op een maandag om 8.00 uur is wel fijn. Heb ik lekker de hele dag voor me!”
We hebben zometeen de pretecho en het maakt me helemaal niet uit of het een jongetje of een meisje is maar toch vind ik het zó spannend 
Mijn lievelingsbuurtkat is overleden en ben er echt een beetje sip door. En 4 uur geslapen helpt ook niet bij mijn emotionele gesteldheid 
Haha ja ik ook. De voor en achter tuin hebben we laten doen, in twee delen. En altijd plant mijn man het zo dat ik dan thuis ben. Laatste keer had hij ook nog iemand laten komen voor de dakgoot. En dan ochtend ohja die en die komt. Ja hallo blijf zelf lekker thuis en koffie aan bieden. Moet ook vaak gewoon (thuis) werken.
Ik vergeet vaak koffie oid aan te bieden dus doe dat meteen. Maar denk dan steeds, moeten ze nu weer? Moet er wat bij?