Hij zou ontsnapt kunnen zijn.
Maar anders is het wel een kleine marter en dan maak ik mij ook zorgen, over auto’s e.d.
Hij zou ontsnapt kunnen zijn.
Maar anders is het wel een kleine marter en dan maak ik mij ook zorgen, over auto’s e.d.
Dank allemaal voor de tips! Ik wilde vandaag vol goede moed aan het werk gaan met opruimen, tussen andere afspraken door zodat het niet te grote momenten waren. Maar nu blijkt de onderbuurvrouw lekkage te hebben en is het water afgesloten. Kan dus geen koffie maken, niet douchen
dat is geen goeie start vd ochtend
Herkenbaar! Ik voel me dan ook nooit helemaal op mijn gemak in mijn eigen huis 
Ben jij niet van de Starbucks ijskoffie met die specifieke bestelling? Nu is koffie nog meer waard, dus stukje opruimen en dan die koffie halen als beloning? 
Ja! Heel herkenbaar. Ik zie er altijd zo tegenop. Je wil toch vooraf opruimen, heel de dag ben je aan het nadenken of je meer drinken moet aanbieden of dat je ze juist met rust moet laten, etc. Pff, voelt altijd als een enorm gedoe.
Tandarts: “Wil je de nieuwe afspraak over een half jaar zelfde tijd?”
Ik: “jA NaTUuRLiJK.”
Dagje vrij en baby is naar de opvang. Duizend taken bedacht, maar eerst koffie met taart!
Ik had gisteren een pizza besteld en daar zat een Turkse pizza en pita kaas bij, heb ik nooit besteld maar goed gratis eten is altijd mooi meegenomen, dus nu ontbijt ik met pizza met veel knoflooksaus. 
En… Hoe was het?
Zo mag ik het horen! Beste ontbijt.
Hahah ja future Mrs venti iced latte with almond milk, an extra shot and two pumps of sugar free vanilla, easy on the ice.
Maar ik kan me huis dus niet uit omdat ik niet kan douchen en me echt plakkerig voel. Heb de tandarts ook verzet. MAAR heb zowaar net al de keuken opgeruimd en de afwasmachine uitgeruimd. Verder staat vandaag de tafel op de planning en moet ik stoelen inpakken en wegbrengen als het ff lukt.
(En er zit hier geen Starbucks in de buurt. Als eerste gecheckt toen ik ging verhuizen, huilen. Bijna hele feest afgeblazen.)
Ik was al benieuwd naar meubella, vond het qua prijzen bijna te mooi om waar te zijn. Maar goed om te horen dat de kwaliteit niet achterblijft!
Ik denk niet dat wakker worden er vandaag nog inzit. Hoop dat mijn collega’s me met rust laten
Ik ben om 8 uur gaan zwemmen en daarna door naar de fysio. Nu zit mijn dag er wel op 
Tijd voor een dutje? 
Ik had net sinds tijden weer last oogmigraine. Ik heb dit wel vaker sporadisch gehad maar nooit zo heftig, dus ik had de huisarts gebeld voor advies en die zat echt zo?? oogmigraine??
Is dat geen ding dan haha, niet wetenschappelijk bewezen ofzo? Ik dacht dat mensen hier tabletjes oid voor konden krijgen. Nja het doet geen pijn ofzo maar tis gewoon beangstigend.
Ik heb het ook hoor! Althans, mijn migraineaanval begint met vlekken in m’n zicht. Heel lang niet gehad en laatst had ik het ineens weer. Maar het zette niet door tot migraine dus had inderdaad ook alleen last in m’n zicht.
Maar er zijn sowieso geen pillen tegen migraine toch. Ik had alleen pijnstillers vroeger, advil liquid caps 400 werkte als enige.
Water is weer aangesloten
had ruim naar de tandarts gekund maar helaas al afgezegd
Een van de leuke bloesjes die ik had besteld zit niet goed (genoeg). Soms baal ik er toch wel van dat ik het verre achternichtje ben van Quasimodo en dat lang niet alles in de realiteit blijkt te werken. :’) Een maatje groter gaat niet werken, waarom is er geen blousejespositivity. 
Ik heb sinds een maand stief neefjes (is dat een ding?) maar nu wil ik ook een cadeautje kopen voor zijn verjaardag.
Het kind houdt van gamen en jungle. Ik wil natuurlijk wel origineel zijn.
Iemand een idee?
Ik heb dat ook, soms zet het idd niet door tot echte migraine maar dan komt het later wel weer terug. Migraine kan zo naar zijn en lijken op allerlei enge ziektes
Bètablokkers kunnen helpen tegen migraine.