Ik ben aan het schoonmaken in m’n nieuwe appartement, maar het duurt langer dan ik dacht. Ik ben begonnen met de badkamer, maar ik haat badkamers schoonmaken. Geen zin meer en ik ben moe 
Haha toen ik voor het eerst een aanval had kende de dokter het ook niet en werd ik naar het oogziekenhuis gestuurd omdat ze dachten dat ik een netvliesloslating had
Er bestaat alleen medicatie voor het pijngedeelte van migraine (triptanen bijvoorbeeld), als je alleen oogmigraine hebt zonder hoofdpijn is daar geen medicatie voor helaas
ligt er aan welke game + hoe oud wordt het kind in kwestie?
je zou altijd nog een xbox/switch/playstation cadeaukaart kunnen doen als je niks weet
Junglekwartet
Oeh! Ja kan voor 8 nog toch.
Ik heb opnames voor een programma van slamFM maar ik heb zo geen zin, wil gewoon lekker een beetje in huis rommelen en good girls kijken. En moet nog een artikel schrijven. Hoop maar dat t snel klaar is!
Kijk ik ben dus ook al te lui om twee stoelen terug te sturen die wiebelen. Waardoor ik al weken een hele grote doos in mn huis heb staan waar die stoelen in moeten. Ik ga xenos maar mailen dat ik toch geld terug wil, zo vaak zit ik toch niet op die twee vercrackte stoelen en dan kan die doos iig weg. Terugsturen ga ik toch niet doen.
Heb ook even om 40 ipv 30% korting gevraagd
, blijf toch zitten met wiebelstoelen
Ja kan prima hoor
Ik ben aan het werk en moet daarvoor bellen met mensen, maar er heeft de hele ochtend oprecht nog niemand opgenomen. Heb net maar even mezelf gebeld met m’n werkmobiel om te checken of die het wel gewoon goed doet, want ik snap er niks van.
Een jongetje
en nu kan ik niet stoppen met glimlachen als een idioot haha
Ik had gister een wit hemdje aan met uiteten en nu zag ik net dat die helemaal onder oranje etensvlekken zit. Hoezo heb ik dat niet gezien en waarom zei niemand dat ik eruit zag als een peuter die zonder slabber heeft gegeten. Wit is ook niet echt een handige keuze.
Donkey Kong jungle beat 
Even voor de hartverwarming
Ik snap nooit hoe mensen willen dat je enthousiast op ze reageert als ze zelf niet enthousiast zijn
Gefeliciteerd!
Ik heb net een gedetailleerd artikel gelezen over die studentendoop in Leuven waarbij die jongen is omgekomen (twee jaar geleden) en ik ben zo fucking misselijk, wat een onmenselijk gore rituelen en wat een onrechtvaardigheid
Ik ben echt ondersteboven van wat ik net las ik kan het gewoon niet geloven (Klik niet op spoiler met een zwakke maag), poepen op mensen, urine laten drinken, goudvissen laten doorslikken, gadver de gadver de gadverdamme
Even aan de ouder vragen wat het kind leuk zou vinden? Is minder spontaan maar meestal kunnen zowel ouders als kind het wel waarderen.
Ik heb dit net ook gelezen. Ben er ontdaan door.
Hm het opruimen gaat best ok. Ik ben allemaal youtube videos aan het inhalen van vorige week maar voordat ik een nieuwe aanzet moet ik drie dingen opruimen. En dat gaat best redelijk! Je raakt dan toch meteen een beetje geïnspireerd waardoor je meer doet en het wordt steeds een beetje beter.
@anon46421473 foto’s staan in het nieuws topic
Oh oeps, ik realiseer me nu dat ik ook beter in dat topic had kunnen kijken/posten!
Kwam het zelf tegen op Instagram, wist ook niet dat het zo ‘actueel’ was nu, ga ook even verplaatsen naar dat topic 
Oh, en over opruimen, ik had afgelopen week een zelfde soort struggle en heb iedere dag een hoekje / kast / “deel” opgeruimd. Bijv. een dag alles in een hoek, de andere dag al mijn schoenen / tassen, en zo kun je ook aan de slag met keuken, afwas, badkamer etc. Het duurde wat langer maar voel me wel echt voldaan nu (het klaar is).