Er staat iets te gebeuren op werk wat ik echt niet leuk vind. En nu heb ik zo’n rotgevoel. Hetzelfde gevoel als wat ik bij mijn vorige baan had en eindelijk dacht dat ik er vanaf was. Kon net zo goed daar blijven
Ik werk zelf in het strafrecht maar dit lezen, pfff…
Kapot van deze ochtend werken.
Is het al vakantie?
Dankjewel!!
Wat lelijk die reactie van de action.
‘Je kan nog zo zielig zijn, stelen is stelen’. Wow.
Ik ben echt dol op mijn kat en heb alles voor d’r over, maar de laatste tijd is het praktisch elke maand raak met naar de dierenarts moeten en ik vind het zo vervelend. Steeds de stress voor dat beestje in dat mandje, echt zielig (ze is al een stuk minder bang dan vroeger, maar sinds ze naar het asiel is gebracht is vervoeren een behoorlijke stressaangelegenheid).
Vorige maand ging het om oormijt, nou is ze daar mooi vanaf en nu heeft ze drie dagen achter elkaar elke dag een keer gespuugd en nu moet ze weer. Ben ook wel zenuwachtig want hoop niet dat ze ziek is.
*Edit: wij hebben haar niet naar het asiel gebracht, maar juist opgehaald, maar toen ze werd binnengebracht was ze gigantisch bang.
Oh wat sneu, sterkte voor haar, hopen dat het meevalt!
Jaaa echt he! Zo naar. Fucking drie cent en dan laat je een werknemer lopen die daadwerkelijk met plezier naar zn werk komt. Waar vind je die nog!?
Ik had ook ooit zoiets met een vriendin. Ik sprak haar aan op iets, niet beschuldigend ofzo, en zij meteen kei hard in de verdediging dat ik haar niet snapte en het lag allemaal aan mij. En na een paar dagen dacht ik ineens ‘hè, ik heb al een paar dagen haar niet voorbij zien komen’. Had ze mij van Facebook gegooid! Toen dacht ik echt ‘Nou ja wat kinderachtig! Ik vind het wel goed zo’
Ik ben weer helemaal verslaafd aan Lemmings op mijn telefoon.
Als het niet stopt met regenen ga ik niet naar de sportschool en JA dat is een dreigement
Zo’n typische Utrechtse oma zei net tegen mij ‘U heeft een heel lief gezicht’. 
Als ik iets in mn hoofd heb dan móet ik het meteen fixen. Zelfs met zoiets stoms als dit: de koelkast organizen.
Dus heb in mijn pauze de koelkast schoongemaakt en race straks meteen als ik klaar ben met thuiswerken naar de Action en Blokker voor bakjes.
Mijn collega die na 2 jaar nog steeds niet zelfstandig kan werken is mij weer met vragen aan het bombarderen. Ik heb mezelf net per ongeluk oopsie uit het chatsysteem uit weten te loggen
Gisteren kreeg ik letterlijk te horen: ‘het wordt nu wel eens tijd he dat jouw moeder oma wordt?’ en ‘je moet eerst maar eens een vriend gaan zoeken en dan een eigen woning’
- IK bepaal of ik kinderen neem. Niemand anders. Ik neem een kind als ik dat wil. Niet om een ander een plezier te doen.
- Ik ben vrijgezel. Met wie de fuck moet ik een kind maken?
- Ik ben student, ik heb nu helemaal geen tijd voor een kind.
- Wie zegt dat ik überhaupt kinderen kan krijgen?
- Ik heb een eigen woning. Ook een kleine woning is een woning.
- Bemoei je met je eigen.
- Flikker op en laat me met rust.
Ja ga eens zoeken trut
Zeg gewoon dat die persoon zich niet met andermans baarmoeder moet bemoeien
Dat is helaas niet duidelijk genoeg, vreemd genoeg
@Eddie het is ook nog eens familie die dit soort uitspraken doen 
Ik aas hele dag al op een plekje bij de sportschool maar het blijft maar vol. Laat iemands zin minder groot zijn dan de mijne aub en zeg nog ff af.
Toen ik nog mini was zijn we met familie naar Pieterburen geweest en het enige wat ik er nog van weet is dat ik moest janken toen we weer thuis waren, omdat ik de zeehondjes miste. En nu zou ik er binnenkort weer naartoe gaan en nu zijn ze dicht vanwege corona