Wat je even kwijt wil #40

Woningbouw: laat uiterlijk 2 augustus weten of er schade is in je nieuwe woonruimte
Ook woningbouw: vrijdag 4 augustus mag je je sleutels ophalen

Okee hoe dan :slightly_smiling_face:

5 likes

Dat moment dat je heel lang in de wacht zit en besluit je telefoon maar op speaker te zetten om tegelijkertijd iets anders te gaan doen op je telefoon
En er dan ineens iemand begint te praten
tenor

24 likes

Voel me echt bleh vandaag. Moe, pijn in m’n nek en rug, grijs weer buiten, nergens zin in terwijl ik zoveel moet doen. Ook van de leuke dingen krijg ik geen energie. Morgen weer een nieuwe dag

Ben al helemaal in de vakantiestemming :hugs: Heb er ook zo’n zin in,eventjes paar dagen eruit.Ben nu vrolijk zingend mijn tas aan het inpakken.

5 likes

:heart:

1 like

Ik begrijp je gevoel uit je bericht helemaal en ben het inhoudelijk ook 100% met je eens, maar wilde ook even zeggen dat de uitspraak ā€˜kinderen nemen’ niet zo heel fijn is. Ik ben me ervan bewust dat ik daar momenteel wat overgevoelig voor ben (omstandigheden bla, niet relevant verder) maar wilde het toch even zeggen dat dat wat naar kan overkomen voor sommige mensen. Bedoel het niet vervelend verder.

11 likes

Ze zegt bij 4 dat ze niet weet of ze ze überhaupt kan krijgen.

5 likes

Des te meer reden om het niet zo te formuleren lijkt me.

1 like

Nou dat is ook meteen zo drastisch zeg,ook een beetje kinderlijk om dan meteen iemand te verwijderen.Ik had een beetje een soortgelijk iets,alleen maakte ik een grapje en daar ging ze meteen zo fel tegenin in.En toen kreeg ik ineens te horen dat ik haar niet in haar waarde laat en haar niet accepteer zoals ze is.Ik zat echt van van ???!?? Maar ach,het gevoel dat we uit elkaar groeiden had ik toch al een tijdje dus het is niet dat ik er heel erg mee zit.

2 likes

Snap je helemaal! Had daarna ook om die reden onder een ander punt erbij gezet dat ik niet eens weet of ik ze überhaupt kan krijgen, maar had deze beter anders kunnen formuleren inderdaad

4 likes

Ik heb momenteel ook ruzie met een vriendin. Hebben we eens in de paar jaar en dan hebben we pauze van elkaar. Ik ben ook heel petty geweest en heb haar van insta verwijderd toen ik boos was.

De 5e keer dat ik in 3 maanden een lekke band heb. Echt deze fiets die zou ik zo ontvrienden van Facebook. :triumph::triumph::triumph::triumph:

21 likes

Stond @anon50301661 ineens in de zaak: ā€˜verkopen jullie ook trenchcoats’. Ik daar serieus op in, had niks in de gaten. ā€˜nee is een grapje :joy:’

153 likes

Mijn nieuwe sjaal kwam binnen.
D: Heb je iets voor acne gekocht? Maar je hebt toch helemaal geen puistjes etc?
Me: Daar zit een sjaal in.
D: ???

24 likes

Mn moeder is opgelicht via Whatsapp en ze is er nog ingetrapt ook. Hoe dan.:sob::sob::sob:

Oh nee wat balen! Ging het om een groot bedrag? Deden ze alsof ze jou waren?

1 like

Ja echt een idioot groot bedrag. Ze deden idd alsof ze mij waren, zo gehaaid man. Wij hebben allebei een baan dus echt nooit ineens duizenden euro’s nodig. En zou dat ook nooit zomaar appen. Mn moeder belde in paniek mn vriend, hoorde al dat het mis was. Kan wel huilen.:pensive:

Echt een fijne dag gehad. Heerlijk geluncht met wijntjes, en veel te aangeschoten naar huis gelopen. Waar we in een stortbui belandden, en mijn vriend met z’n wazige hoofd telkens op het knopje van de paraplu drukte waardoor hij dicht ging middenin de regen. Echt komisch duo voor de mensen die naar buiten keken toen.

Nu weer samen thuis onze favo serie opnieuw kijken met snacks. Echt fijn na wat rotweken die fysiek en emotioneel echt supervermoeiend waren (vandaar dat de wijn er wss ook inhakte echt wow).

44 likes

Je vriend?!

2 likes

ik ben vrij vandaag en lig al de hele dag met m’n familie en een paar vrienden aan het zwembad. lekker drankjes erbij, zo intens genieten. kan echt weer dagen teren op deze fijne dag :smiling_face_with_three_hearts: oja en straks ook nog lekker uit etennn

8 likes