Wat je even kwijt wil #40

Ik denk dat ze misschien wel een deel van de bank terugkrijgt, maar niet alles. Je krijgt het niet standaard terug want je maakt het zelf over. En aangifte doen.

Ik weet er helaas meer van, want ik werk notabene bij Slachtofferhulp. Heb al vaker cliënten hiermee geholpen. Met een beetje geluk kan het aan iemand gelinkt worden…

1 like

@Bunnyslippers JE MAN!!! Je hubby

2 likes

Ik heb zo’n rotdag, ik zag de vacature voor mij huidige functie voorbij komen in het bedrijf waar ik werk. Ik heb verder nog geen gesprek gehad of iets dergelijks dus het komt compleet uit de lucht vallen.

Ik ‘schrik’ altijd zo van jouw username. Ik keek net snel en dacht: ‘omg 2701 ongelezen berichten in het Wat je even kwijt wil #40 topic what happeneddddd?!?!?!?’ Paniek paniek paniek

2 likes

Ahhh dat is echt rot. Kan het geen uitbreiding zijn?

Wtf?? Ze zoeken iemand voor jouw functie?

Lief! Ik hoop het ook, ze belt nu de bank en politie.

3 likes

Ik heb vandaag een begrafenis gehad via zoom en ik merk echt dat ik even heel veel moeite heb met weer terugkomen ‘in de realiteit’.

Ik ga er niet van uit, omdat ik er nog in mijn proeftijd zit en ik eigenlijk ben aangenomen om een specifieke taak uit te voeren die enkele maanden in beslag neemt.

@anon44347600 ja, ik ben nu eigenlijk aan het wachten tot ik op de hoogte gesteld zal worden.

Heftig zeg. Ik had in januari ook een begrafenis en moest daarna gelijk weer veder werken. Je hoofd staat daar helemaal niet bij. Sterkte in ieder geval!

1 like

Ik ga morgen naar de kapper. Nu al zin in de eye roll als ze zien dat ik mijn haar zelf geblondeerd heb.

Ohja dat is echt het ergste wat je kunt doen in de ogen van een kapper. Alsof zij het alleenrecht op blondering hebben.

8 likes

Als in " Nee wij verkopen hier alleen maar troep ik zou hier echt niks kopen. Ik zou naar de h&m gaan hoor veel goedkoper"

10 likes

Hoe lang werk je er ? Sommige bedrijven laten lang die vacatures erop staan.

Gvd wat kinderachtig zeg!!

:joy::joy:

1 like

Haha nee ik ging echt op zoek naar een soort trenchcoat jas :sob:

7 likes

Ik heb vanmiddag m’n haren ook weer zelf geverfd met een pakje van de syoss maar ik merk echt dat “drogistverf” mijn grijze haren niet echt dekt. Je ziet nu best goed het kleurverschil :joy:

Normaal heb ik op maandag een groepsles, maar nu niet ivm vakantie. Dus ik dacht ik doe wel even zo’n 15 minutes work out van YouTube, beter iets dan niets, zal wel niet veel voorstellen. Nou, ik zweet me dood :hot_face:

1 like

Ze spelen het ook wel goed soms dus begrijpelijk dat je moeder erin getrapt is. Echt heel kut voor haar :frowning:

1 like

Ik kreeg toen ik werd aangenomen via indeed de melding dat de vacature niet langer beschikbaar was. En nu is diezelfde vacature met de datum van vandaag geplaatst, dus dat is helaas niet het geval.

1 like