Wat je even kwijt wil #40

Moet woensdag naar de kaakchirurg om een afgebroken kies te laten verwijderen. Iemand positieve ervaringen zodat ik minder bang ben? :yum: Heb er verder geen last van ofzo, kan er zelfs mee kauwen zonder pijn.

Ik heb 3 verstandskiezen en een gewone kies laten verwijderen en amper pijnstillers nodig gehad daarna. Wel allemaal bij de tandarts gewoon.

1 like

Gadverdamme ik had echt een rottige werkdag en mezelf toch maar naar een sporters (buiten) gesleept net, was er een matige invaller en ging het vet hard waaien en regenen tijdens de les, nu ben ik nauwelijks meer ontspannen dan ervoor

@2701 Wat een nare situatie zeg :-1: Ik zou het, als ze je inderdaad gaan vertellen dat je er weer weg moet, wel zeggen. In de trant van dat het voor een volgende soortgelijke situatie wel zo professioneel is als ze de werknemer eerst inlichten voordat ze de vacature uitzetten. Echt absoluut niet netjes dit. Al is het maar zodat ze weten dat je dit gezien hebt.

2 likes

Ik had vanmiddag blijkbaar een rups mee naar binnen genomen. En hij was heen en weer aan het kruipen op het aanrecht wat er schattig uit zag en ik was te lui om hem naar buiten te brengen. Nu ben ik hem alleen kwijt en als de dood dat hij op eten of iets gekropen is en ik hem zo op eet :sweat_smile:

3 likes

Mijn kaakchirurg was heel aardig en had hermes loafers aan.

30 likes

Mijn moeder is niet Nederlands en heeft daarom soms versprekingen. Vandaag had ze een stok achter de rug en riep ze potverdikkemis toen ze iets liet vallen.

16 likes

Zo haal je nooit die 0 euro omzet.

3 likes

Wil er iemand spelen op de slimste mens app? Ik ben kxxylee

Dat moment dat je ineens hartkloppingen vanuit het niets krijgt en denkt: dit is het einde :confounded:

Ik wilde deze week gezond gaan eten maarja toen zaten er taartjes in mijn too good to go box dusjaaaaa :woman_shrugging:t4:

2 likes

Ikkeee

Hahaha stond vandaag onderaan met de omzet :heart_eyes:

21 likes

Ik ben zo niet weggelegd voor dit social media gebeuren. Eerst post ik het op mijn normale account in plaats van mijn art account, en dan kom ik er achter dat er een tekening bij zit die ik al eerder gepost had. Kill meeeeeeeee

1 like

Het wordt echt alweer eerder donker :cry: ik haat dat

2 likes

Ja ik ben weer eens was vergeten in de trommel en die moet nu opnieuw want meur

6 likes

Dit. Vreselijk. Ik snap niet waarom er niet een keer een witgoedgigant een machine ontwerpt die gewoon als de was klaar is op zijn minst de deur opent en als het nog éven lukt de was eruit kiept. Hoef je alleen nog maar zelf te onthouden dat je er een mand onder zet en klaar.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

5 likes

Lief alle berichtjes, dank jullie! Twee betalingen zijn niet gelukt dus de schade is iets kleiner geworden. Ze hebben online aangifte gedaan. Echt de traditionele truc dat ik geld nodig had en niet kon bellen. Gelukkig kwam mn vader binnen… Mn moeder is er ziek van en schaamt zich dood. Vind het zo sneu allemaal.

5 likes

Mag die vrouw weg bij de slimste mens.

1 like

Gelukkig niet :joy:

1 like