Ik kende haar niet maar daar heb ik al die tijd niets aan gemist.
Dit heb in inderdaad ook, krijg zelfs ook een melding op de tv als de was klaar is 
(En nog presteert mân vriend het 9/10 keer om de was te vergeten)
Oh ja ik kwam in dit topic zoeken of meer mensen haar vervelend vinden.
Jammer dat ze toch weer wint
Wat is echt heel leuk qua strand in Nederland? Ik wil donderdag avondje naar het strand en daar eten. Ik woon zelf in de buurt van Utrecht (stad) ik vind rijden niet erg
Castricum aan Zee! En dan eten bij Deining of Zoomers.
Of Egmond aan Zee, daar zit je aansluitend aan het dorpje en daar kan je heel lekker vis eten bij Vis aan Zee.
Whaha geen idee, ben goedgelovig 
Gebruikt er hier iemand voor zijn/haar huisdier de tractive gps app? Het bandje van mijn kat doet raar en ik kom er niet uit
Ik vind zelf hoek van Holland leuk.
Kijkduin is nu erg vol door de verbouwing.
Ik heb dadelijk nachtdienst met de meest actieve nachtdienst collega die er is en ik heb 0% zin in. Ik wil gewoon tv kijken
Ben er zelf niet geweest maar hoor dat Noordwijk aan zee leuk is. De strandtenten hebben een beetje Bali vibes schijnbaar
Heftig, sterkte. Ik heb morgen ook een begrafenis via live-verbinding. Hoop eigenlijk dat het wat minder impact heeft dan âin het echtâ maar ik betwijfel het.
Smaakt alle 100% pinda pindakaas hetzelfde? Calve heeft het nu ook en dat is mân lievelings gewone pindakaas. Maar zie niet hoe het anders kan smaken dan ah huismerk 100% pinda
een kok in het restaurant waar ik nu werk heeft zân eigen naam (
) heel groot op zân onderarm getatoeĂ«erd
Ik kijk denk ik teveel crime programmaâs maar wel fijn dat je dan niet snel als John Doe eindigtâŠ
Kunnen ze dr gewoon afsnijden of vijlen hoor
Tenzij zân arm in de gehaktmolen komt en hij zân arm kwijt is 
Oh heerlijk ja. Zo eentje hebben wij er ook. Van boven tot onder de afdeling altijd poetsen.
Ik keek net een docu over babydieren en er was een beertje kwijtgeraakt. Was zo sneu! Dus moest mijn moeder van me zappen. Nu lig ik op bed en appt ze dat de familie weer bij elkaar is. Nu kan ik met een gerust hart slapen.
Wat zijn goede valbestendige hoesjes voor een mobiele telefoon? Zie door de bomen het bos niet meer
Pela Case! Door dat hoesje heeft mijn telefoon een val van 2 meter face down op kaal beton overleefd (en me nog tijdens heel veel andere onhandige momenten gered)