Wat je even kwijt wil #40

Otterbox heeft ook goede hoesjes die hufterproof zijn maar dan niet de goedkoopste nemen ;).

1 like

@aardappeleter Ik heb ook een Pela Case en ben er super tevreden mee. Zijn duurzaam, valbestendig en zien er ook nog eens leuk uit

1 like

Ik was echt zen maar nu zit ik mezelf al een tijde op te vreten en ik wilde vroeg slapen. :sob:

Ik denk dat ik er inderdaad wel iets over zal zeggen, maar ik weet nog niet hoe ik het moet verwoorden. Het is allemaal zo ongemakkelijk, ik moet morgen gewoon maar gaan werken alsof er niks aan de hand is.

Altijd als ik ergens pijn heb, zoals nu bijvoorbeeld in mijn rug, krijg ik het zo vreselijk heet. Ik heb vaak meer last van de hitte dan van de pijn. Zo oncomfortabel

Wat is dit opeens voor storm? Word er onrustig van

Janssen uit Beerse is juist echt ja hoe zeg je dit over medicijnen… vooruitstrevend en ook gerespecteerd bedrijf

3 likes

Dat zou echt gezellig zijn! Lekker snacken en videoland kijken

1 like

Wanneer je een nieuw contact wilt toevoegen aan je whatsapp en dan ipv zijn naam jouw naam in typt… dan weet je dat het tijd is om te slapen.

1 like

Ik heb dat morgen bleh, zou m’n collega het doorhebben als ik een oordopje in die?

Hahha dit is zo correct omschreven :joy: zomervakantie waren vroeger echt magisch. Net als verjaardagen en Sinterklaas. Nu: blegh

5 likes

:joy: bij ons is het opzich wel geaccepteerd om tv te kijken! Kan dat bij jullie niet

1 like

Ik wilde toch laatst mijn tanden bleken omdat ik een hardnekkige bruine vlek had. De simpelste Lidl tandpasta en 3 keer per dag tanden poetsen met een philips tandenborstel heeft het verholpen binnen 9 dagen. Mind blown. Zo blij mee, durf weer te lachen!!

9 likes

Gaat naar de Lidl

2 likes

Bij ons wordt er zelfs eten gegrild haha.
Maar voornamelijk wordt er netflix gekeken in de nacht.

Echt overdreven dit maar ik ben sinds maart niet meer om 7 uur opgestaan en ik ben er echt misselijk van, gadver kan ik nooit meer naar kantoor?

7 likes

Weer wakker met zo een knoop in mijn maag. Mijn oma van 96 is vandaag naar het ziekenhuis in afwachting van een operatie (die is pas overmorgen, maar ze moet er eerder zijn ivm een verplichte Covidtest).

Ik vind het gewoon zo oneerlijk, nooit een dag naar het ziekenhuis geweest behalve het bevallen van haar 6 kinderen en dan op deze leeftijd gediagnosticeerd worden met borstkanker. Dat ook nog eens in een verder stadium is dan ‘nodig’ omdat ze door een lockdown pas 2 maanden later bij een dokter terecht kon.

Ze is een supersterke vrouw, maar er zijn gezien de leeftijd gewoon vrij grote risico’s qua narcose en nu is er natuurlijk nooit een goed moment voor kanker maar waarom dit jaar? Normaal gesproken zou ik haar nog gezien hebben in mei, maar dat kon niet. En als er wat gebeurt etc kunnen we er niet eens heen omdat het land momenteel praktisch geen buitenlanders toelaat. Als ze al herstelt is het ook maar de vraag of we haar nog te zien krijgen… Gezien het ook weer slecht gaat in Europa verwacht ik niet dat ze snel de restrictie voor Europeanen gaan opheffen.

Hè wat kut, aan het begin van je post hoopte ik nog voor je dat dit een Nederlandse oma was. Echt klote dat je niet op bezoek kunt. Kun je wel veel met haar videobellen? Ik hoop dat ze goed hersteld en nog 96 jaar gezond blijft leven.

1 like

Ik moest vanochtend al om 09.00 beginnen met een vergadering maar had een flinke hoofdpijn dus trok om 08.45 snel even een blouse uit de kast. Nu voel ik net het waslabel aan de buitenkant zitten en heb ik de blouse dus verkeerd om aangetrokken :geek:. Gelukkig ben ik heel klein te zien in de videovergadering :rolleyes:.

1 like

Het is vrij normaal om, als je een nieuw matras hebt, het warm te hebben in het begin. Je lichaam moet op een andere manier liggen dan het gewend is waardoor de doorbloeding wat anders is en daar kan je het warm van krijgen. Maar dat gaat zodra je lichaam er aan gewend is ook weer over, pas na ± 2 maanden kan je eigenlijk echt oordelen of een matras wat voor jou is.

Heb je natuurlijk nu niks meer aan maar zou deze zeker gebruiken als jullie dan toch weer een nieuw matras gaan kopen en hij huilie huilie doet over ‘te warm’ :thumbsup:

1 like