Wat je even kwijt wil #40

Ohhh dat klinkt chill! Stom zeg dat die matras dan weg moest…

Ik heb ook net een nieuw matras en ik krijg er wel een beetje spierpijn van omdat ik nog moet wennen, maar hij ligt zooo lekker verder :heart_eyes: mijn vorige Matras was nog zo’n IKEA Sultan uit het begin van mijn studententijd (7 jaar geleden), helemaal afgeslapen natuurlijk, dus dit is echt een vooruitgang. Ik wil nu ook eigenlijk niet meer bij mijn vriend slapen omdat hij ook een oud matras heeft en ik nu weet hoe het fijn het wel kan zijn hahaha

1 like

Pocketvering! Deze heb ik. Ik had hiervoor altijd gewoon zo’n cheap matras met normale binnenvering (alleen van die springveren) dus dit is wel echt een verbetering haha. Hij is ook echt lekker koel overigens, mijn vriend heeft het altijd veel te warm maar heb hem bij dit matras nog niet horen klagen.

Memoryfoam matrassen zijn ook superchill maar die vallen helaas buiten mijn budget op het moment :cold_sweat: hopelijk als ik afgestudeerd ben en een echte grotemensenbaan met grotemensenhuis heb :crossed_fingers:

1 like

Werkt er hier iemand als beleidsmedewerker die ik even wat vragen mag stellen?

Ik baal vandaag echt even van deze zomer. Ik heb zo enorm behoefte aan een mooie zomer met lange zwoele zomeravonden, nieuwe dingen ontdekken en gekke dingen doen. Sowieso kan ik wel wat meer plezier gebruiken in mijn leven. Maar goed, er zijn natuurlijk belangrijkere dingen in de wereld.

13 likes

Hele tijd is het schijtweer… Wordt het ineens mooi als ik m’n wenkbrauwen ga laten bijwerken met PMU en dus niet in de zon mag. :tired_face:

Oh ik had dat vorig jaar september, ik voel je pijn! Moet zeggen dat het alsnog vrij goed ging. Altijd een petje op en ben wel eens gaan zonnen maar met mijn hoofd in de schaduw. Soms een tissue om het zweet erboven weg te halen. Gek genoeg zijn ze nog nooit zo mooi geheeld als toen, waarschijnlijk omdat mijn huid minder droog was door de warmte denk ik. Succes!

Het is weer eens tijd voor een hobby van mij: Rondneuzen op Funda (ook al heb ik toch nooit geld om een huis te kopen).

3 likes

Ik ben de ‘kleine kamer’ (je weet wel, zo’n rommelkamer met alles en nog wat erin) aan het opruimen en ik vind 3 zakken/dozen vol kleding in verpakking wat allang retour had moeten gaan. Echt hoe kan ik zo zijn​:tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:

1 like

Ja dit is de tweede behandeling na 6 weken, dus petje heb ik vorige keer al steeds opgehad idd. Heb een parasol in de tuin, dus moet goedkomen!

Timing komt nooit uit… dacht eerst doe het in de winter, maar werk nu thuis dus dat is ook wel weer fijn met al die velletjes etc :joy:

Het verbaast mij echt enorm hoe weinig mensen weten wat de short keys doen op het toetsenbord. Ik heb in de afgelopen weken aan best wel veel mensen verteld over Ctrl C, Ctrl V, Ctrl F. Iedereen had eerst zoiets van hé, wat doe jij nou waarom gebruik je de muis niet.

6 likes

Ik ben gister een vof begonnen met twee vrienden, super leuk. Zie alleen zo op tegen de boekhouding, ben echt bang per ongeluk iets verkeerd te doen :sweat_smile:

16 likes

Hoi slimste vrouwen van Nederland. Ik moet even een video converten om het bestand kleiner te maken zodat ik heb kan versturen via mail. Is mp4 goed en kan dat gewoon op elke computer worden geopend?

Ik zou het via wetransfer sturen, converten doet nooit veel goeds voor beeld/geluidskwaliteit. Maar mp4 kun je volgens mij altijd openen.

Ik ga vanavond bij een hele lekkere wok eten, lekker ordinair schranzen, nu al zin in :joy:

5 likes

Mijn moeders tumoren zijn gekrompen! Zo fijn. Nu weer door met chemo en dan hopen dat alles blijft krimpen!

165 likes

Pfff eindelijk lekker weer eind vd week. Is het maar twee dagen. Ik haat echt NL zomers en dit jaar is het extra erg. Haven’t we been through enough :sob:

2 likes

Oh je bent geweldig. Was we transfer vergeten haha.

1 like

Ja thuiswerken is wel echt heel fijn nu! Ik had laatst plotseling een sollicitatie in de week van het vervellen :sweat_smile:

Maar krijg je dan geen rekeningen of aanmaningen :joy:?

Nee ik betaal altijd gewoon gelijk. Krijg het wel weer terug als ik iets retour stuur. Als :upside_down_face:

1 like