Wat je even kwijt wil #40

1 van mijn nieuwe bovenburen sport altijd buiten op zijn terrasje maar het klink altijd alsof hij seks heeft ofzo. Ik hoor de hele tijd door mijn huis nu: Aaah oeeeh ja aaaah aaah.

10 likes

Ik ben een paar dagen in het dorp waar ik vandaan kom om op de hond van m’n ouders te passen, en het valt zo op hoe groot het verschil met de stad is. In Utrecht let niemand op me als ik over straat loop, en hier word ik echt nagekeken :upside_down_face:

1 like

Sterkte @Bunnyslippers en @grace :heart::heart:

Wat fijn @Luzarl :heart:

3 likes

Ik ben thuis aan het werk maar doe echt niks, heb net een Zalando bestelling geplaatst van 200+ euro en een reservering voor een restaurant gedaan voor vrijdag

8 likes

Vannacht weer eens echt goed geslapen sinds lange tijd. Wel nog steeds moe, dus dat is een beetje jammer. Maaar vandaag wordt mijn loungeset bezorgd, dus kan ik vanmiddag van hangmat naar loungeset verplaatsen :smirk:

9 likes

Oh wat fijn!
Volgens mij had je ook echt goed nieuws nodig, heel blij voor jullie.

2 likes

Wat lief! Dankjewel! Het is heel fijn inderdaad :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik stel me altijd voor dat de katten van mijn vrienden bevriend zijn met mijn kat, dus ik ben onredelijk blij met haar uitbreidende vriendenkring door foto’s die doorgestuurd worden van alle katten van nieuwe kennissen🄰

7 likes

Ik heb zo een afspraak bij de kapper en een hooikoortsloopneus. Awkward :turtle:

Er zitten serieus 2 personen in de trein zonder mondkapje. De een zit zich op te maken en selfies te maken en de ander is aan het videobellen. Ik heb ze al eens boos aangekeken en op mijn mondkapje getikt maar niets.
Echt ik wil een meldpunt hiervoor.

1 like

Ik zat laatst ook bij een jongen in de trein die geen mondkapje ophad. Vervolgens kwam de conducteur en die wees hem er natuurlijk op. Hij ging helemaal slijmen en jaaa SORRY ik ben het vergeten echt SORRYYY IK DOE HET NOOOIT WEER IK SWEER HET!!! Helaas kreeg hij geen boete. Ik heb daarna sukkel naar hem geroepen. :no_mouth: Ik ergerde me echt en vooral zijn reactie alsof hij het meest zielige joch op de wereld was. Bah.

3 likes

Ahh een van mijn beste vriendinnen ging met haar vriend naar haar geboorteland en ze gingen bergen beklimmen in een super mooi gebied daar. En toen heeft haar vriend haar daar ineens ten huwelijk gevraagd :scream: Echt zo romantisch :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Heb foto’s gezien van het gebied en het is ook echt zoooo mooi daar. Super leuk en ben ook mega blij voor haar.

52 likes

Ik heb de middelharde en vind hem perfect! In het begin vond ik hem zelfs wat te hard haha, maar slaapt heerlijk. Het hangt denk ik ook helemaal af van je lichaam en voorkeuren.

Aaah shit haha

1 like

Klinkt als een vervelende situatie. Kan je hem gewoon niet meer helpen? Dan wordt je misschien minder met hem en jezelf geconfronteerd.

2 likes

Ik heb zo’n koppijn ik word niet goed

En heb niet eens gezopen gister

Zo hehe, ik kan ontspannen. Gisteren nam na acht keer bellen eindelijk iemand de telefoon op en kon ik een afspraak maken voor vanochtend. Toen ik daar aankwam, werd ik geholpen door een felle vrouw met een knaller van een ochtendhumeur, die me ook nog eens op mijn kop gaf omdat ik iets niet bij me had (was me niet verteld/stond nergens op de site o.i.d.). Toen nog twee keer heen en weer geweest om dat te regelen. Vervolgens had ik online afgesproken met iemand die ik ergens mee help, en ze was totaal niet gefocust of energiek, dus ik moest er heel erg aan trekken (terwijl zij mij dus eigenlijk om hulp had gevraagd). Ten slotte heb ik nog iemand geholpen met een businessplan, wat vrij onlogisch in elkaar stak. Nu ga ik chocola eten en Gossip Girl kijken.

2 likes

Jeeeeezus m’n monstera staat buiten omdat hij beestjes heeft. En net viel er een shirtje van de waslijn op. Dus ik dat er snel aftrekken want al die stengels lagen plat, trek ik er een hele stengel af. Wel met worteltje dus op water gezet maar ik ben die plant echt al helemaal zat. Stom ding.

2 likes

Moest vandaag 7 uren werken van 07.00 tot nu 14.00. Nu neem ik even een half uurtje pauze en dan moet ik nog voor mn studie bezig. Dan snel eten en klaarmaken en dan moet ik naar mn schoonouders voor een verjaardag.

Ik haat echt zulke dagen waarop je geen vrije tijd hebt. Maar ik heb vertraging opgelopen met mn studie en ik moet wel minsten 32 uur werken om rond te kunnen komen. Dus de komende 4 maanden zullen er nog wel zo uit zien :sob:

Ik werk als beleidsmedewerker bij een gemeente, weet niet of je daarnaar op zoek bent?