Wat je even kwijt wil #40

Mag ik je pben? Wat vragen over je functie, als voorbereiding op mijn sollicitatie.

1 like

Ja, hoor, dat mag!

Mijn lichaam doet weer zo raar. Voor ik ziek werd vorig jaar (depressie/burnout nooit echt duidelijk geworden wat het was) kreeg ik vage buikklachten. Constant misselijk, amper eten en constant buikpijn. Veel onderzoeken gehad en lichamelijk was er niets aan de hand. Het ging allemaal weg en sinds een paar maanden ben ik weer beter en aan het werk. En de laatste 2 weken weer de hele dag door misselijk (meerdere testen gedaan en ben niet zwanger) plus nu ook veel vaker braken. Terwijl het nu mentaal een stuk beter gaat. Dus waar het nu weer vandaan komt. Ben al blij dat de buikpijn er niet bij zit maar meeenn ik wou dat ik wist waar dit van komt.

Ik ben bang dat er wel een beetje iets speelt al probeer ik nu heel erg ā€˜zie je het maakt me al minder uit’ op werk. En wou volgende week stoppen met de pil om te kijken of dat verschil maakt. Moet even een nieuwe huisarts zoeken. De aardige die mij toen ook binnenstebuiten heeft gekeerd is helaas weg.

Dank je wel :slight_smile: As we speak ga ik me gelijk inschrijven bij een andere huisarts. Dat stel ik ook weer veel te lang uit allemaal.

1 like

Wow. Ik kan bijna de vloer van m’n slaapkamer weer zien.

38 likes

ik vanochtend: misschien is het verstandig om vandaag toch niet te gaan sporten. (Klussen en tussendoor wezen sporten = moe)

Nieuwe sportkleding is binnen: Ik heb zin om te sporten. :see_no_evil:

Donderdag maar nieuwe outfit rocken.

4 likes

Ik vind het niet sneu hoor, ik zou me ook zo voelen. Heb sowieso weinig geduld met mansplainers, dus als al in een onzekere situatie zit en je krijgt dat er nog bij is het best begrijpelijk dat je je gefrustreerd voelt daarover. En dingen/mensen links laten liggen is makkelijker gezegd dan gedaan :sweat_smile:

1 like

https://www.ad.nl/breda/vrouw-ernstig-gewond-bij-val-op-pin-van-paspop-in-schoenenwinkel-breda~aefcd03d/

Moest direct aan het spiesverhaal denken, maar omg pijnlijk

9 likes

Beetje een random vraag maar heeft iemand enig idee hoe goed het boek een vrouwelijke geschiedenis van de wereld nog is? Geschreven door Marilyn French.

In de zin is dit goed gedocumenteerd en kan je het nu nog lezen of is het al behoorlijk achterhaald?

Ik kan me echt niet concentreren vandaag. Ik dacht net zelfs ā€˜hmm ik verveel me echt, wat zal ik eens gaan doen’ terwijl ik natuurlijk gewoon moet werken? Echt zo’n troosteloze dag vandaag.

1 like

Kijk even in een van je klikos of de dak goot of achter tuin ofzo. En anders moet je even tot 9 uur savonds wachten dan kunnen ze ook ineens random komen.

2 likes

Stel je bent vandaag jarig en krijgt van familie de vraag wat je voor je verjaardag wil. Budget is €50-€100. Wat zou je kiezen? Not asking for a friend

Iemand hier hier ervaring met fillers in die neus-mondhoek lijn? Mag ik je dan pb’en? :blush:

Een bordspel, een mooie zilveren ketting/armband/oorbellen, een kookboek, mooie /bijzondere keukenspullen of ingrediƫnten, een leuke grote plant, parfum is wat zo in me opkomt.

Ik ben zelf over een paar maanden jarig, zul je zien dat ik dan niks meer weet haha

Ik las: Schoenenwinkel Spies en ik dacht: nee dit kan echt niet. Was ook niet.

1 like

Hahaha mocht ik ooit een schoenenzaak gaan beginnen :joy:

4 likes

Ik maak me echt teveel zorgen om iets wat helemaal niet hoeft te gebeuren. :rage:
Wie wil mijn hoofd?

1 like

Veel boeken of een nieuwe tas

Hier is DHL ook back at it again! Kaartje in de bus dat ze nog een x langskomen, als ik de code invoer van het kaartje kan er geen zending gevonden worden en als ik op tracking zoek staat er dat het bezorgd is.