Wat je even kwijt wil #40

Ja komt wel weinig uit dus ik deed er twee in een mok

Mocht er iemand op zoek zijn naar koffie met een smaakje voor de dg, deze zijn echt bomb

1 like

Zijn jullie vandaag allemaal vrij?

Ik wil ook vakantie!

Voor welke kleur ga je?

Was dat maar zo :slight_smile:

Ja echt bizar. Op een gegeven moment hoorde ik zoveel gekraak dat ik dacht dat hij m’n kaak in tweeĂ«n brak :rofl: Het is ook gewoon routinewerk. Terwijl mijn verdoving aan het inwerken was werd de kies van een andere patiĂ«nt verwijderd.

M’n verdoving werkt nog dus voel nog niks
 wel alvast een ibu ingenomen op aanraden van de assistente.

1 like

Armen voelen al dagen als pudding maar toch net de keukenkastjes schoongemaakt en alle deurtjes. Een plankje ingespoten met dasty ivm zonnebloemolie vlek. Hopelijk wil het er af. Nu himym kijken en dan straks nog strijken en was opruimen. Wat een dag.

3 likes

Ik vind de tiktoktrend waar de mannen kleding van hun vriendinnen aan hebben te grappig. en vooral de fails als er iemand binnen komt

Ohhh en de prank waar mensen doen alsof ze zijn aangehouden door de poltie en dan zeggen dat ze te hard gingen omdat er thuis iemand gevallen is is ook echt te grappig laf tiktok

3 likes

Waarschijnlijk wel. Maar wel kans op gratis chocola of hapjes :smirk:

Oh ja, hier ben ik inderdaad ook bang voor bij hen hoor. Ik ben zelf opgegroeid in een hele extreme gemeenschap (heel verhaal op zich), en daar heb ik dit soort dingen ook vaak gezien. Bij veel mensen die ineens bekeerd worden en superradicaal zijn, heb ik vaak zoiets van doe maar gewoon even rustig aan, maak geen levenskeuzes op dit moment en kijk hoe je er over twee, drie jaar in staat. Als het echt is, kan je dan altijd nog trouwen/het klooster in/whatever.

Bij die vriendin van mij was het anders. Bij haar was het een hele weloverwogen keuze, ze heeft er ook met (niet gelovige) psychologen over gepraat om te kijken of er niet iets achter zat vanwege haar gecompliceerde thuis. Zij heeft het rustig overwogen en toen die beslissing genomen. Daar kan ik dan wel echt achter staan! Zij was ook al haar hele leven katholiek en betrokken bij dit klooster.
Maar soms bij studiegenoten of andere gelovigen neigt het volgens mij naar een ongezonde vluchtweg. Ik zou graag willen dat geestelijke begeleiders daar wat scherper op waren. Mocht ik later ‘zulke mensen’ gaan begeleiden, zou ik daar zeker wel op letten.

11 likes

Ja schijtzooi een kleur waar ik niet blij mee ben. Neem altijd zwart en laatst dan geinspireerd op jou lila. Dat was goed bevallen dus die weer een kleurtje, een donker / oudroze. Helemaal niet blij mee :joy:

Dus ga over 2 weekjes voor m’n vakantie gewoon weer.

1 like

Zoals je hier vaker schrijft over die vriendin, had ik ook het gevoel dat het een weloverwogen beslissing was. Ik vind het wel heel interessant hoe mensen in bepaalde benarde situaties op zoek zijn naar een uitweg. Of ze zich dan aan iets vastklampen dat op hun weg komt (bijv. een Jehova aan de deur) => dat toeval hun toekomst vormt of dat zij zelf het internet opgaan en ergens zich aanmelden op internet. Je zou dan maar snel enkele key words invoeren op Google, het eerste zoekresultaat aanklikken en daarmee in zee gaan.

1 like

Heb een keer om 10 uur gesport ipv de avond. Echt heerlijk, dan heb je je hele dag nog. Ik merk dat ik ook steeds meer volhou, meer kan en ook meer gewicht aankan. Alleen met rennen ben ik nog steeds de sloomste kneus die meteen uitgeput is. En verder vond ik het vrij sadistisch dat we op het einde nog 60 pushups en 100 situps moesten doen haha, maar verder weer lekker gesport :ok_hand:t2: Nu douchen en dan lekker netflixen onder het genot van een bakkie kwark

6 likes

Omg ik ben zo’n sukkel. Had meerdere jurkjes besteld bij asos voor een bruiloft en heb er één gehouden en de rest teruggestuurd. Maar was te laat met terugsturen om m’n geld ‘gewoon’ terug te krijgen dus heb nu een cadeaubon van €300. Ik dacht oh dan bestel ik gewoon voor dat bedrag en stuur ik het terug (dit keer wel op tijd lol), dan heb ik het weer op m’n rekening, maar als je met cadeaubon betaalt krijg je het weer als cadeaubon terug. Ik wil gewoon m’n geld terugggg

Ik ben weer afgewezen na een sollicitatiegesprek. Ik ben er echt helemaal klaar mee en zit na iedere afwijzing te janken.

Ja dat doen ze daar dus niet :confused:

Nu ben ik wel nieuwsgierig, foto!

Hahah ik heb een zon video gezien dat de vader de vrouwen kleding aan had. Vond dat zo lief dat hij daar zo leuk aan mee deed hahaha

Helaas.
Moet nog 4 dagen werken :sob::sob:

Weet iemand of je met twee personen uit het zelfde huishouden naar de makro mag?

Mwah. Ik begon vol goede moed maandag en dinsdag en heb best wat weggewerkt maar nu ben ik weer gestagneerd. Ik moet het echt plannen en voornemen ofzo, anders doe ik het niet. Dus morgen weer verder, stok achter de deur: kleding op de grond opruimen en een doos uitpakken. Heb overigens ook alleen maar geld zitten uitgeven dat ik niet heb dus dat draagt ook niet bij aan een positief zelfbeeld. Hoop dat opruimen bij jou lukt en helpt!