Wat je even kwijt wil #40

Net in nagel topic gedeeld!

Ik heb afgelopen weekend bij Greeetzzzzz een cadeautje besteld wat morgen bezorgd zou worden. Maar zie nu ineens op m’n rekening dat ze het bedrag terug hebben gestort naar me? Er staat bij ā€˜refund’. Verder geen mail of iets, iemand dit ook wel eens gehad?

Bij Sligro wel weer sinds een paar weken

1 like

Ik heb me net voor de zoveeeelste keer bij een sportschool ingeschreven. Dit keer ben ik echt van plan 2x per week te gaan sporten maar dat zeg ik elke keer. :joy:

Gelukkig is het maandelijks opzegbaar.

3 likes

Ik heb dat nooit gehad, maar was het toevallig iets met chocola? Ik wilde vrijdag iets met chocola laten bezorgen en ze hebben nu staan dat ze dat de komende drie dagen niet doen door de warmte.

Ja chocolade inderdaad, dat zou wel kut zijn zeg, dan kunnen ze toch wel een mailtje sturen? En de status zegt dat het al onderweg is. Nou ja, ik bel wel even :’)

ik hoef dit jaar geen cadeaus tijdens de feestdagen als de LIDL een zelfscankassa hier krijgt. Weg met die enorm trage rijen, kassa’s openen en onprettige interacties.

17 likes

Ja een mailtje lijkt me ook handiger dan. Hopelijk wordt het toch bezorgd!

1 like

Oh, de zelfscankassa’s zijn hier al enkele maanden buiten gebruik (door corona), ik mis ze zo.

1 like

Ja hoor, van een ander huishouden ook. Wordt hier niet naar gekeken in ieder geval :slight_smile:

1 like

Heb ik laatst wel gedaan met mijn moeder en zag ook andere mensen met 2 lopen. Medewerkers keken niet op of om bij binnenkomst

1 like

Ooh wat naar!! Sterkte!

@FredPaillet @Bird het is gelukt! :partying_face: dank voor jullie antwoorden

1 like

Iemand tips voor super high waist broeken? Ik vind croptops soms wel leuk maar hoef niet gelijk m’n hele buik te showen dus zoek nu een broek die echt wel tot over m’n navel komt

Levi’s mile high!

3 likes

Lol,ik sta bij de Brandenburger Tor en ben uitgebreid de toerist aan het uithangen inclusief foto’s.Sta ik aan de verkeerde kant van dat ding.Dacht al: hoezo gaat iedereen aan de andere kant van dat ding chillen?? :woman_facepalming:t3:

23 likes

De high waist broeken van Pieces (en Only en de andere merken die daarbij horen).

1 like

Ik heb zo nog een webex met mensen uit amerika, nog geen linkje gehad om in te loggen. Terwijl ze normaal netjes op tijd zijn.
Vannacht (NL tijd) was die meeting ook en daar zie ik ook geen linkje bij staan.

Dus of ik heb gewoon meeting tot half 6 - alleen hoe in te loggen?
Of ik kan zo wel op tijd naar de Action fietsen.

Ik ging met mijn vader lunchen en het was zo leuk! Ik vind hem zooo lief en wijs en alles. Ik voel me ook altijd zo blij en veilig bij hem. Hij vond het ook heel leuk zei hij. Ben er een beetje ontroerd door omdat dat in mijn kindertijd en jeugd nooooit kon.

40 likes

Ik heb een linkje gehad, dus gewoon werken tot half 6.

En morgen middag heb ik weer een webex, altijd voor ons op het eind van de dag door tijdsverschil. Vind het altijd stom zo later op de dag als ik al moe ben.