Wat je even kwijt wil #40

Ik heb vanavond bereikbaarheidsdienst pray for me dat er geen crisissen zijn.

4 likes

Ik wil eind September in mijn eentje 1 of 2 nachtjes weg. Welke stad of plek raden jullie me aan? Ik heb helaas geen auto tot mijn beschikking.

Ik weet niet met wie ik het er laatst over had maar de film a star is born staat vanaf 20 augustus op Netflix!

9 likes

Neeeee dan kan ik die zielige hond in HD kijken :frowning:

Euh
 Pathé, waarom zou ik naar de Trollsfilm willen gaan?

Shoplog pls

Ik ben ook (juridisch) beleidsmedewerker bij gemeente, mag me ook dm’en als je nog vragen hebt!

1 like

Ik heb nu een weekendabonnement voor de trein. Ik denk stel ik verveel mij ooit op een zaterdag
 wat is een leuke plek om alleen heen te gaan?

Levi’s ribcage (maar die heeft wel losse pijpen)

1 like

Ik ben op vakantie en het is een paradijs maar ik wil alleen maar naar HUIS waarom ben ik zo

1 like

Because you are a hobbit :grimacing:

1 like

Als je van wandelen in je eentje houdt kan je vanaf station Rheden naar de posbank wandelen (max 10 minuutjes). Heel mooi, maar kan in het weekend wel drukker zijn. Je kan ook andere ns-wandelingen doen, vond ik altijd wel leuk als ik niets te doen had.

heb zin in december, kerst enzo

11 likes

Deventer, Maastricht, Leeuwarden, Assen, sowieso elke grote stad wel. En idd NS wandelingen zijn leuk om te doen! Of huur een fiets en ga die groene fietsbordjes volgen.

1 like

Ah ik vind dit zo lief om te lezen :heavy_heart_exclamation: Heel fijn dat het kan!

1 like

Ik weet niet waar je woont maar Maastricht is altijd een goed idee.Is echt één van mijn lievelingsplekken in Nederland.Of als je zin hebt in de natuur richting Drenthe gaan? Lekker wandelingen maken op de hei of door de bossen lopen.Heerlijk!

Ik ging vandaag naar de kapper maar stond even te kijken hoe ik daar kwam vanwege werkzaamheden dus een van de bouwvakkers kwam even kijken en ik legde uit waar ik heen moest. Toen ik later met mijn nieuwe kapsel terugliep ging hij vet lief z’n duim opsteken en vragen of ie even een foto moest maken voor mijn moeder of vriendje haha, ‘het is mooi geworden hoor’ :smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

Er stond vandaag ineens een schilder in mijn tuin om de schuur te schilderen en hij was knapppppp. Beetje jammer dat ik er uit zag als een aardappel, maar morgen komen ze terug dus dan trek ik m’n galajurk aan hoor. Oh meneer de schilder, wat doet u nuuuuuuu.

39 likes

Een kloddertje hieeeeer en een kloddertje daaaaar

9 likes

Vervelend dat je nog met dit voorval in je maag zit! Maar waarschijnlijk zijn die mensen het al lang weer vergeten en zijn ze alweer met hun aandacht bij het feestje dus ik gok dat ze er weinig van vinden. Helpt het misschien om zo’n gedachte er tegen over te zetten? (Werkt bij mij in ieder geval als ik veel te lang over het verloop van een sociale situatie blijf piekeren)

1 like