Pas maar op dat er niet met teveel verf wordt gespetterd 
Sorry voel me zo gretig deze week. Heb overigens nog steeds de aansteker van mijn buurman
Pas maar op dat er niet met teveel verf wordt gespetterd 
Sorry voel me zo gretig deze week. Heb overigens nog steeds de aansteker van mijn buurman
Ik stuur mijn oma altijd even een paar foto’s als ik in een ander land ben,vindt ze leuk.Maar ze kan niet typen dus mijn stiefopa geeft dan altijd antwoord.Maar zo droog altijd.Had een leuk filmpje gestuurd en krijg ik terug: “leuk”.Wil bijna antwoorden met “oké”.Weet dat hij het niet zo kortaf bedoelt want zo is hij gewoon maar jemig.Echt zo anders dan mijn ‘echte’ opa.
Echt als je zulke mooie liefdesbrieven kan schrijven, dat is gewoon jaloersmakend.
http://www.minnebrief.nl/2013/10/20/flirtende-tandenborstels/
Ik ben een curry aan het maken en heb precies gedaan wat in het recept staat, maar het lijkt in de verste verte niet op het plaatje en het ruikt naar de kerstafdeling van de Intratuin
Net door een Cloe Ting work out ontdekt dat mijn conditie en spieren verdwenen zijn 
Waarom is suikerwax maken toch zo gevaarlijk. Ben helemaal niet capabel genoeg. Maar het is wel gelukt! Had alleen een te klein pannetje en de gloeiend hete thermometer vloog twee keer door de keuken!
Ik heb per ongeluk vet lekker gekookt
Ik ben iemand aan het dwingen om mee te gaan naar mn salsa beginners lessen. Omdat de jongen waarvan ik zeker weet dat hij komt absoluut geen gevoel voor ritme heeft. En aangezjen je nu met vaste partners moet dansen wil ik iemand die dat wel heeft haha.
Anders word ik de leider en daar heb ik geen zin in.
Ik ben echt jaloers op iedereen die ritme heeft.Ik heb totáál geen ritme.Terwijl ik zo geniet van muziek en dansen.Heb wel eens dansles gehad van een vriendin die lessen geeft en ze zei dat ik het wel in me heb maar gewoon ritme moet aanleren.Maar mijn grootste droom is om ooit een grote zwarte vleugel in mijn huis te hebben en daarop te kunnen spelen 
Hoppa, weer een kast weggegeven via de weggeefhoek. Echt chill dat mensen altijd snel komen en niet zo moeilijk doen als op MP. (als je er geld voor vraagt dan, want gratis is oke)
Nja opzich is het gewoon tellen op muziek bij latin muziek hoor je die tel op de muziek en kan je mee tellen.
( duurde bij mij ook even hoor maar ik luister de muziek ook vaak)
Maar de jongen die al vaker komt die ziet alles als een choreo en hij luisterd gewoon niet.
Maar het is me gelukt om een andere man te fixen hahaha.
Er lopen in Scandinavië veel te veel knappe mannen rond.
Ik zit in één van de vele parkjes en een random dude speelt een deuntje op zijn gitaar en zingt.En ik heb me de hele dag al lopen volproppen met lekker eten en zometeen ga ik nog even ergens avondeten en heb al zoveel gezien vandaag plus het was ook nog super mooi weer.En daarna lekker terug naar het hotel en in bad met een goed boek en een glaasje wijn (of twee).En dan morgen weer zo’n dag,wat fijn 
Dit is echt precies waar ik behoefte aan heb!
Geniet ervan!
Ik realiseer me nu pas dat de twee MasterChef afl die elke dag worden uitgezonden uit verschillende seizoenen zijn ofzo? Hoe fucking irritant.
Nee wacht huh. Wel hetzelfde seizoen. Maar niet opeenvolgend. Ik kan dit niet aan
Ahhhh op tiktok zie je nog redelijk wat er gaande is met de blm protesten. En sinds deze week is er een wall of moms om de demonstranten te beschermen maar die werden ook gewoon geteargassed. En nu is er een wall of veterans om de wall of moms te beschermen 
me hart
Op de een of andere manier gaan spullen altijd bij mij kapot. Echt, als ik nog maar naar iets staar gaat het al kapot 

Heeft iemand enig idee hoe ik bij dat idiote UPS een adres toegevoegd krijg in My Choice?! Hij zegt steeds dat mijn adres niet bestaat: nou ik woon er verdomme anders toch…
Wat heb je gemaakt?