Wat je even kwijt wil #40

Random maar ik mis jouw supermarkt baan verhalen echt :pleading_face:

7 likes

Yay een avondje chillen met coyote ugly op tv! :smiley:

3 likes

Ik zou een importbedrijf beginnen dan meld ik mij aan als eerste klant.

1 like

Ben ik eindelijk opgestaan om te gaan koken, water aan de kook, courgette gesneden … zijn m’n champignons EN m’n kip niet meer goed :sob: champignons waren ook 3 dagen ‘over datum’ en roken niet goed, kip zou nog 2 dagen goed zijn maar stonk ook pff. Zonder werd ‘t wel heel karig dus heb alles maar weer opgeruimd.

Maar nu … ga ik naar de supermarkt? Ga ik iets bestellen (alleen maar turks/pizzaria hier)? Ga ik iets afhalen? De struggle.

Ik vind dat mens zo leuk bij De Slimste Mens. Echt zo’n typisch persoon

3 likes

Patat!!!

1 like

Ik ben er nog niet over uit wat ik van haar vind, ene keer vind ik inderdaad wat jij zegt, en volgende moment vind ik d’r juist weer heel irritant.

2 likes

@Vaiana Ik vind haar zooo leuk, zo eigen. Het enige dat ik irritant vind is de momenten dat ik denk ben je nou echt zo of dik je het aan.

1 like

Aubergine curry met tomaat en champignons, rijst en raita. Alles vegan en met een potje tandoorikruiden van de Lidl, beste aankoop ever.

@Karl_Lagerfeld Hahah ik dacht serieus gister nog dat ik het ook wel mis. In winkel waar ik begon was het toch altijd wel gezellig met veel mensen met hetzelfde level van zero fucks. Maar vooral ook omdat m’n verjaardag er weer aankomt en vorig jaar kon ik goed creatief boekhouden in de winkel waardoor ik gratis dure ingrediënten had (zoals ergens een datumsticker aftrekken en dan afboeken want zonder tht mogen we het niet verkopen :innocent:). Dit jaar geen fancy verjaardagseten helaas.

5 likes

Zag het ook en twijfelde om hem te kijken, maar ik ben gezwicht voor de romantische film op rtl 8, mede omdat het zich in Ierland afspeelt haha.

Ik weet het ook nog niet! Ik denk toch vooral irritant.

1 like

Nee joh! Is lekker Hollands!

Bellen als dat nog kan. Vind ze altijd heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Zit via Twitch te kijken naar iemand die van die scammers belt en ze dan volledig in de zeik neemt eigenlijk maar bloed serieus mee gaat in hun script. Echt, geweldig.

Helaasch… Maar tot 6. Ik vind het echt niet van deze tijd dat je niet eens een tijdvak te zien krijgt en ik met tig mailadressen en pogingen geen account aan kan maken? Vooral omdat je dan op internet allemaal horror leest van pakketjes in de struiken :frowning_face: godzijdank gekocht met PayPal

Ik heb nu 2 weken een proefabonnement maar ik vind het niks aan eigenlijk. Vooral van die reality show achtige dingen. Maar hoor ook genoeg mensen positief zijn

1 like

Nee, dat gebrek aan tijdvak is echt waardeloos. “Voor het einde van de dag” :roll_eyes:
Bij mij hebben ze nog nooit een pakketje ergens gedumpt. Wel eens bij de buren zonder briefje, maar dan zie je online wel waar het geleverd is.
Die My choice heeft bij mij ook nog nooit gewerkt.
Toch prefereer is UPS boven DPD en DHL of Fedex.
Gek is wel dat je voor het ophalen van een pakket wel een precieze afspraak kunt maken.
Heb ook wel eens gehad dat er wat mis ging met een pakket. Toen gebeld, werd meteen uitgezocht en een uur later werd het pakket geleverd (depot is half uur verder). Dat doen andere pakketdiensten dan weer niet.

1 like

Wie kijk je?

Ik had mn laatste les vogue en de choreo ging okeish haha heuuujj.

DHL is bij ons echt netjes wel, maar dat ligt ook mega aan de bezorger denk ik. Ik hang iig een briefje op, want ik wil niet dat ze het bij de buren bezorgen XD. Ben morgen maar een uur of 3/4 weg midden op de dag, dus wellicht ben ik gewoon thuis :woman_shrugging: