Meestal gaat het meteen naar zo’n pakketpunt bij mij als ik niet thuis ben. Bloedirritant, maar iig geen buren.
Als je van tempa en ex on the beach enzo houdt dan wel. Het is gewoon een extra zender van RTL eigenlijk. Veel NL content
Ahh Coyote Ugly is op tv, wat een nostalgie! En wat vond ik die gast toch knap (ok ik zou het er nog steeds wel op kunnen eigenlijk)
Duuuuude deze heb ik zo vaak gezien omg. Dit was m’n droom echt.
Hij slutshamed haar wel he. Houd je bek man.
Ik vind het echt fijn, maar ik hou van slechte tv als temptation, married at first sight enzo. Ik heb geen tv abonnement meer en kijk zo bijna alles van rtl.
Ja hele achterhaalde film eigenlijk. Maar toch wel weer leuk stiekem.
Ik ging net naar de bioscoop en een vriendin kijkt nooit horror dus ze had een hele liter prik op door de spanning en toen liet ze per ongeluk middenin een rustige scene een keiharde boer en toen moesten andere vriendin en ik de rest van onze film onze slappe lach inhouden 

Oké toegegeven zij is ook een zeikerd hahah
Maar toch leuk
Als je van trash tv houdt 
Dat ik nu al 2 spelfouten in een Engelse tekst heb ontdekt die echt zo dom zijn.Mijn toetsenbord werkt niet goed dus moet echt ff leren om het nog een keer na te lezen voor ik het op ga sturen 
Wil je een Nils, Ulrik, Måns, Vigo, of Bjørn?
Ik heb ook zo vaak minirondjes rond m’n salontafel gelopen of inderdaad in bed met m’n arm lopen zwiepen om savonds nog even de 10.000 aan te tikken en voor wie eigenlijk 
Voor de sterretjesss!
Net gekeken en heb in 2020 maar 4 dagen de 10k niet gehaald, haha best sick!
Love de lowkeyheid in de relatie tussen mij en mijn vriend. We zijn vandaag 5 maanden samen en ik ben op vakantie en dacht er net pas aan, dus ik had hem geappt met de mededeling dat we een jubileum te vieren hadden maar dat ik niet precies wist hoeveel. Vriend was het vergeten dus tot zover ons jubileum 
En vriend was vandaag gaan indoor trampolinespringen met vrienden en stuurde daarvan een video door. Zag alleen zijn beste vriend springen dus ik vroeg om een video van hem. Staat ie er gewoon zelf op en heb ik hem helemaal over het hoofd gezien. Kon me er nog uitredden door over het slechte internet te beginnen, maar lekker bezig vandaag Poca 
Net even realisatie dat ik echt een leuke dag heb gehad. Op weg naar de groenteboer bij een huis een doos met gratis boeken met de hele harry potter serie erin met alleen twee delen beetje water schade. Ik had de doos al eerder gezien, maar toen had ik al boodschappen bij me. Dus nu heb ik de hele Harry Potter serie, mocht het dan met kerst niet lukken naar Nederland te gaan, weet ik al hoe ik die vakantie ga invullen. Daarnaast nog drie fijne boeken gevonden in een charity shop, want ja had het mondkapje toch al op voor die ene stap in de groentezaak dus kon ik daar net zo goed een rondje doen. Onderweg nog wat bramen geplukt, vanavond pannenkoeken gebakken en net online geklaverjasd met oud studiegenoten
.
Ik zit echt te wachten tot mn buren gewoon hun bek houden of naar binnen gaan. Want ik ben te lui om uit bed te gaan en ze uit te schelden.
Uit bed gegaan om te vragen of het wat zachter kon maar ze schreeuwen nog harder. Wedden dat er morgen iemand om 6 uur sochtends gaat boren.
Als jullie iets lezen over een heel dorp dat ineens in een stuk minder inwoners heeft dan weten jullie zogenaamd van niks.
Vandaag 26777 stappen gezet.Holy shit.
Bij mij is het óf achterlijk veel stappen of echt heel weinig 
Omg ik heb net voor het eerst een drag makeover gegeven aan een vriend die voor het eerst in drag ging en het was zó leuk en zó geslaagd! En toen hebben we nog een heeele video/fotoshoot gedaan in verschillende outfits en pruiken en hakken en ik ben zooo fan en trots. A queen is born jongens