Wat je even kwijt wil #40

Onze vakantie gaat niet door dit jaar, dus mijn vakantie voor 2021 is al goedgekeurd op het werk. Voelt zo raar, moet überhaupt nog vakantie 2020 nog ingaan.

1 like

Ik heb Rituals showergel en bodylotion cadeau gekregen van m’n zus maar ik houd niet van Rituals en nu ben ik bang dat ik dat er een keer ga uitfloepen en ze dat hoort. :zipper_mouth_face:

Vriend van ons die komt rond het middag uur om de muur te fixen en ik ben om de een of andere reden echt super nerveus. Benieuwd of het goed uitpakt, benieuwd of de muur zelf wel mee werkt etc.

Volgens mij leest een vriendin van me mee op dit forum. Ze verbeterde me gisteren toen ik het had over in je kracht staan (wat ik dus als “in je energie staan” schreef)
Ik ga een nieuwe identiteit aannemen

Er pakt iemand z’n fiets en er drijft toch een aftershaveluft binnen, 2e verdieping. Gelukkig gaat ie op de fiets.

En ik ben een beetje sad. Het wordt mega lekker weer komende dagen en ik heb weer niemand om iets mee te doen. Iedereen is op vakantie of heeft al plannen.

Ik ben mijn kledingkast aan het uitzoeken maar ik ben zooo slecht in dingen wegdoen joh. Allemaal shirtjes die ik al een jaar niet heb gedragen die dus gewoon weg moeten, maar waarvan ik dan denk “ja maar wat nou als ik ze nu ineens wel aan wil, toch wel heel leuk hee!!!”

Ik heb een sergeant-opruimcoach nodig die tegen me schreeuwt dat ik normaal moet doen, iemand interesse?

3 likes

In een doos bewaren en als je het na een halfjaar nog niet hebt gemist alsnog weg gooien?

En verder snap ik je helemaal. Succes je kunt het!

1 like

Aaah ik ben zo zenuwachtig! Ik heb zometeen een meeting met mijn supervisors en ik krijg dan te horen of ik mijn thesis mag verdedigen en eindelijk kan afstuderen. Is het al 10 uur?

12 likes

Ja, dat grapje haal ik vaker uit en vervolgens staan die dozen 3 jaar in m’n huis als meubilair… het moet gewoon echt weg haha. Ik heb al een grote shopper gevuld! Ik kan dit :muscle:t2:

1 like

Zo serieus bedoelde ik het ook weer niet :sweat_smile:

Moet ik langskomen en dan Marie Kondo nadoen? :stuck_out_tongue:

1 like

Omdat het hier toen besproken werd

Ik zit op het balkon maar er is nog net geen zon, dus ik heb het koud. Maar wil niet terug naar binnen want had zo’n zin om buiten boek te lezen!!

Ik voelde me een beetje katerig en een ijskoffie doet wonderen.Kon ik maar met een zonnebril zo alle meetings in.

1 like

Nee.

3 likes

Alles wat je al langer dan een jaar niet aan hebt gehad gewoon op een stapel gooien en weg doen! Als je het echt niet kan kun je een “wild card” inlassen voor max 5 kledingstukken van die stapel die je nog een tweede kans wilt geven. Als je ze dan binnen een half jaar niet draagt gaan ze alsnog weg.

1 like

Is er wel maar members only

1 like

Show je tattoo heet het topic

1 like

Zie je de andere members only topics wel? Heb je meer dan 50 posts? Anders moet je even toegang aanvragen

Hahaha ja pls

1 like