Wat je even kwijt wil #40

Ik was al weken lang aan het twijfelen of ik een opblaasbare kano wilde aanschaffen, eindelijk besloten het wel te doen maar was het ding continu uitverkocht. Maar vanochtend is het eindelijk gelukt!!! Dus vanaf volgende week kan ik eindelijk kanoën!!

21 likes

Heb je ook een pomp of ga je zelf blazen :joy:

Ja nou in mijn enthousiasme vanochtend ben ik wel vergeten om die pomp toe te voegen haha. Dus die ga ik nog even halen in de winkel. Maar de kano is echt binnen 5 min opgepompt!

2 likes

Argh ik kan vandaag echt niet tegen die krolse katten in de tuin of het geboor boven. No tolerance. Volgens mij heb ik hsp.

5 likes

Het wordt morgen 35 graden?!?!?! NORMAAL DOEN

2 likes

Misschien uit een bierflesje gedronken waar een wesp in zat. Dat is echt mn nachtmerrie

Gister ging de rookmelder hier af terwijl er niks aan de hand was. Gaat dat kutding net weer af en die op de 1e verdieping ook. Wat een lawaai maken die dingen zeg pff. Nu is mijn man batterijen aan t halen, hopelijk zijn ze dan weer ff stil

Ik mag van mezelf nog 5 minuten op mijn telefoon kijken en dan moet ik hem weg leggen en buiten met een boek chillen.
Help inmiddels nog maar 4 :sweat_smile:

1 like

Ik schrok me helemaal wild maar hier gelukkig 25

1 like

Ja vaak gaan ze af als de batterijen bijna op zijn! Dan schrik je je de tyfus haha

Ik zou vandaag voor het eerst sinds ze zo hard was gevallen weer bij oma op bezoek gaan. Maar nu moet ik eerst de coronatest van mijn directe collega afwachten en ik vind het zozozo jammer. Hopelijk is haar test negatief zodat ik iig later deze week kan gaan.

Ja echt! Als ik mocht kiezen zou ik liever hebben dat ze gewoon wat zachter piepen en een rood lichtje geven als de batterijen bijna op zijn.

Haha ja meer dan: hey hoi hallo ja sorry dat ik stoor, ik wil echt niet vervelend zijn maar mn batterij is bijna leeg en als er dan brand uitbreekt of rook is kan ik je niet waarschuwen en dat zou wel echt rot zijn toch dus ja, als je ff hebt kun je dan mn batterij vervangen? Als het niet teveel moeite is ok? Dankjewel!!!

ipv HAAAAAALLLLLOOOOOOOOOO IK KAN ME WERK NIET DOEN RED MEEEEEEE

26 likes

Waarom zijn macarons van de McDonalds zo vies lekker?

1 like

Aaaaaah ik heb groen licht en ga 28 augustus eindelijk mijn master afronden!

45 likes

Omdat ze net zoals de rest bij de McDonalds gewoon gemaakt zijn om lekker te smaken en perfect in je mond te voelen. Oke, nou heb ik zin in McDonalds macarons. Wie wil er mee?

1 like

Volgens mij zit er echt een gigantische blauwe plek op m’n kont aan te komen en ik ga dit weekend waarschijnlijk zwemmen in een badpak waar je m’n kont in ziet :upside_down_face:

Ik wil wel jouw opruimcoach zijn als jij die van mij wil zijn? Er zouden misschien wel wat truien weg kunnen als iemand anders er van een afstand naar kijkt want ik zit er te dicht bovenop.

Dit klinkt top! Haha goed idee

Ik vind het zo stom dat de staat van mijn huid zoveel doet met hoe ik mij voel :sob: zit onder de rode vlekjes, pukkeltjes, wondjes van uitdrukken van pukkeltjes en ben er helemaal chagrijnig van, voel me echt een soort karbonkel zo.

1 like