Wat je even kwijt wil #40

Ik heb geen gemiste oproep maar wel een rare voicemail. Raar zeg

Volgens mij is dat als iemand je belt die je geblokkeerd hebt

Ja dat bedacht ik me ook net! Ik heb superveel van die energiebedrijven enzo geblokkeerd, maar het nummer stond er niet bij dus dat vind ik wel vervelend

Hallo hier volgt mijn review van de kiwi MET schil : Taai

14 likes

Bericht gekregen dat ze wakker is, wel beetje pijn heeft maar ‘she is talking as usual’. Wat bij mijn oma betekent luid en dwars door je heen :heart:

63 likes

Haha ik ook!

1 like

Wat fijn om te horen. GO OMA! :grin:

2 likes

Ik snap het nog steeds niet.

1 like

Ik kwam mijn tante toevallig gister tegen, we wonen ook niet echt bij elkaar in de buurt dus ik was verbaasd toen ik haar zag zitten op het terras. Ik denk dat ik haar al zo’n 2 jaar niet meer gezien had. Dat is echt zooooo’n lief mens, heeft echt ook 0.0 kwaad in zich en doet alles voor iedereen. Daarna ontving ik een appje dat ze het leuk vond om me weer te zien/spreken en of ik het goed vond als ze af en toe een filmpje of appje naar mij stuurde of dat ik dat niet liever had. Haha ahhh, ik zei ja natuurlijk! Vind ik leuk! :smile: Ik denk wel dat ik van die typische boomerfilmpjes ontvang maar dan ga ik natuurlijk wel heel enthousiast reageren.

31 likes

De alternatieve versie van de alternatieve versie van de alternatieve vakantie gaat nu ook niet door, evenals het bezoek aan een vriendin. Nu is deze vakantie officieel nog saaier dan toen ik écht alleen maar in bed kon liggen en moet ik zien te voorkomen dat ik het vrijgekomen geld niet aan random shit uitgeef. :joy:

1 like

Ik heb ergens een sollicitatiegesprek gehad, maar ik wil me terugtrekken. Dus wil vandaag gaan bellen maar vind het zo awkward (heb geen mailadres helaas). Ze hadden trouwens ook veel sollicitanten dus ze zullen er niet rouwig om zijn, maar ik hou niet van confrontatie hahaha

:cry: ik was er al bang voor, maar tijdens onze vakantie is mijn ouwe dibbes Harry overleden.
Had hem bij mijn ouders gebracht omdat hij daar goed verzorgd wordt. Vind het ook zo lullig voor de buurvrouw als het beestje kwam te overlijden.

Maar nu dus toch echt :cry: Ik had mijn dochter (10) er al op voorbereid maar blijft naar dat hij zomaar ineens weg is.

Harry, 18-12-2017.—— 30-07-2020

Uploaden: C2FB0979-15E8-4A9E-B9F1-3C4E0EE81F1D.jpeg…

40 likes

Aaah zieluuug :broken_heart: veel sterkte!

1 like

@Superkonijn @Willem @KipTokTok. Thanks…
moet het straks ook nog vertellen aan mijn dochter. Ze zijn nu nog op pad.

Ah nee wat zielig, en rot dat het dan net tijdens je vakantie moet gebeuren ): Hoop dat je dochter er niet al te overstuur van raakt :heart:

1 like

Ik leg dan een viltje op mijn flesje zodat er niets in kan komen!

Ik ben morgen vrij (altijd de vrijdag) en mijn vriend heeft morgen ook vrij genomen want het wordt heel warm. Maar nu voelt het een beetje verplicht om wat leuks te gaan doen maar alles is natuurlijk overvol morgen. Helemaal geen zin in

1 like

Heb je hem toevallig online besteld? Zo ja mag ik de link :grin:

Aahw die steen lijkt ook een beetje op hem. Sterkte :heart:

12 likes

https://www.decathlon.nl/p/opblaasbare-toerkajak-voor-1-tot-2-personen/_/R-p-163732?mc=8387561&c=GROEN deze is het! Ik heb 'm ook uitgetest bij @Cajun-moon en ben al weken opblaasbare kanoës aan het bekijken aan de grachten en deze kano lijkt mij het beste qua kwaliteit!

2 likes