Aah jongens ik heb zo’n zin in het weekend, bootje varen in de zon en een date en verder vooral verder helemaal niks 
Hoelang heb je vrij? Chille aan langer weg zijn (2 weken of langer) dat je collega’s het wel zelf moeten oplossen en niet kunnen denken, ah we wachten wel even tot ezw terug is. En dan kan het zijn dat dingen die jij in no time gefixt had wat langer duren, maar daar leren je collega’s ook weer van. En des te fijner als je weer een keer vrij bent, of een andere baan krijgt.
Wat een smal fietspad ook. Is het de bedoeling dat mensen daar beide kanten opfietsen?
Goed nieuws voor FF onze favoriete musical wordt binnenkort hervat.
Wejooooo zo chill. Het duurde even maar m’n chromecast kon eindelijk ingesteld worden op de tv naast m’n bed en nu kan ik weer Netflixen in bed. Bye, see yous next year.
Hahaha ik ben zo brutaal geweest om 40% korting te vragen ipv 30 voor wiebelende stoelen en heb het gekregen
I’m a bitch and a boss and I shine like gloss
Ugh, Ryanair.
Heb in maart al een refund aangevraagd voor een geannuleerde reis. Daarna boden ze een voucher aan die ik niet geaccepteerd heb en nu moet ik weer opnieuw een refund aanvragen.
Voor de advocaten hier: krijgen jullie overuren eigenlijk uitbetaald? Want ik zat laatst te denken, heel leuk als een Zuidas kantoor een startsalaris van €4000 per maand geeft, maar als je dan 80 uur moet werken, heb je het als starter met een salaris van €2800 uur voor 40 uur eigenlijk veel beter bekeken 
Ik vind de kleur opzich heel erg mooi. Alleen is de aanzet te hard aangezet. Ze hadden die beter een beetje naar boven kunnen vegen. Dit is wel makkelijk op te lossen door er babylights door heen te zetten of een toner op de aanzet. (Of allebei). Ik zou er eigenlijk even mee terug gaan, kan echt mooier die aanzet.
Mijn ouders hadden vandaag een begrafenis dus stuur ik een appje hoe het was. Krijg ik van mijn moeder een heel uitgebreid verslag over hoe hard de kerkbanken waren en dat ze geen kont meer heeft (2 UUR! Leverworst!! 2 uur heb ik daar gezeten). Ik vermoed dat het geen hele dierbare vriend was die is overleden.
Mijn zus heeft bij een zuidas kantoor gewerkt waar je overuren niet uitbetaald krijgt, maar ik weet niet of dat overal zo is. Daarnaast is een startsalaris in mijn sector eerder €2000 of €2200, die €2800 van jou vind ik wel riant haha.
Helemaal rozig van het lezen in de zon! Had het Viva/Flair zomerboek gekocht, lekker trash lezen
Ja geen idee wat precies normaal is hoor haha. Maar de startersfunctie waar ik op aas is tegen de €2800. Vind ik helemaal prima voor 40 uur haha, 80 uur heb ik nul zin in. Dan heb ik niet eens tijd om die €4000 uit te geven
Nee dat is in de advocatuur niet gebruikelijk. Ook niet tijd voor tijd. Je werk moet af zijn en ken genoeg mensen die daarvoor 60u of meer moeten draaien. Voordeel is dan wel weer dat je snel stappen maakt qua salaris in die sector. Je kunt dus ook overwegen even in de advocatuur te gaan en dan heb je daarna wel een sterke onderhandelingspositie als je daarna naar (semi) publieke domein bijvoorbeeld gaat.
Het moment is aangebroken om m’n Out Of Office in te stellen

(En ik heb hier net naar gegoogeld voor inspiratie en nu kan ik niet kiezen lol)
Maak een poll 
Zet je DG ook naast je bed dan hoef je er echt nooit meer uit
Het is al zo warm in huis
zie echt op tegen morgen want moet wel gewoon werken en ughhhh. Nu al geen zin in
Ik ben er niet, connect me op tiktok!!
Mij nie belleeeeeee