De leven
Ik heb vandaag voor het eerst sinds corona iets aan mijn studie gedaan!! Extreem trots op mezelf, even vieren met prosecco en chips.
Ik zit in de bus en ruik iemand met hetzelfde mierzoete parfum als mân vorige vreselijke huisgenoot krijg meteen helemaal flashbacks
Bereikbaarheidsdienst nummer 2, dat ze mij ook nie belleee tot 21u!! Want dan heb ik weekendđ¸
Ik heb twee wijn op en heb ineens zoân zin om mn muur te verven
Zal ik het doenâŚ
Edit: heb alles ervoor in huis
Was je het voor de wijn ook al van plan?
Ja!
Als je met wijn op netjes kan schilderen vooral doen! Ik ben net klaar met mijn bed schilderen 
Ik weet nog steeds niet of je ons voor het lapje houdt. Huhhhhhh
Ja maar ik stel het al een halfjaar uit
Hahaha
Ik heb heel veel wijn gedronken met vrienden op het terras en kom net zo binnen: 

terwijl mijn vriend een vet stressvolle dag heeft, we zouden nu uit eten gaan maar hij is chagrijnig en nog aan het werk 
Collega heeft geen corona dus kan veilig bij oma langs 
. Oh en belde een restaurant om te reserveren voor lunch morgen. Vroeg ze of ik binnen of buiten wilde zitten. Nou liefst buiten. Zegt ze âoh ja dan zet ik jullie wel onder een parasol want ik heb begrepen dat het erg heet wordt morgen.â Vond het zo schattig
.
Dan zeker doen! Wie weet duurt het weer een half jaar voor je er nog eens zin in hebt
Pff vanaf morgen maar echt weer eens minder eten en wat meer bewegen. Ik vreet echt teveel de laatste maanden.
Aan jouw wandelfotoâs te zien woon je al in een supermooie omgeving, dus daar in de buurt geen optie?
Dan gewoon doen! Duurt meestal niet zo lang en morgen wordt het veel te warm om te verven.
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven behang opgehangen en nog redelijk succesvol ook!
Het droogt morgen wel weer lekker snel haha!
Ja dat wel, alleen word je zelf zeiknat van het zweet
Oh ja dit is kut, haha, heb je al gebeld?
Ik was ooit al ergens niet-officieel aangenomen en toen kreeg ik een beter aanbod en heb ik ook moeten bellen om aan te geven dat ik me terugtrok, haha vond het zooo kut, omdat ik het ook zo sneu voor die mensen vond, echt een uur moed verzameld. Toen dacht ik wel: gvd dit is dus het echte volwassen leven. 
Pfff ik voel me zo sloom vandaag, weet niet wat het is. Had heel wat werk willen verrichten maar de helft heb ik niet gedaan. Heb een klein eigen bedrijfje en zaterdag start mijn workshop waar ik dus nog dingen voor moet doen. Aaargh dan morgen maar, in de hitte. Vroeg beginnen, dan is het wel te doen.
Willen morgen of overmorgen ook naar een waterplas gaan ofzo, maar waarschijnlijk is het superdruk en nu weet ik niet of ik wel moet/wil gaan⌠