Wat je even kwijt wil #40

Ik lig in de tuin in de zon, maar moet zo nog sporten. 0 zin natuurlijk. Nu ben ik aan het candy crushen op mijn tablet maar de batterij daarvan is bijna leeg, dus zie nu het scherm niet meer. Ik denk dat dit een teken is dat ik moet gaan omkleden voor sporten

Ah super! Zal helemaal goed komen morgen.

1 like

Kreeg ze de hele dag niet te pakken, maar is net wel gelukt. Het gesprek duurde 30 seconden, heel rouwig was het niet haha

1 like

Ik moet echt nog gaan wandelen pfff…:rofl:

Oh hell yes. Precies op tijd binnen voor de vakantie! Maanden op moeten wachten, maar ik ben zo blij dat het binnen is!

4 likes

Ik heb niet het idee dat ik ooit gember in een curry proef. Waarom is dat.

1 like

Geen advocaat, wel fiscalist. Heb voorheen op de zuidas gewerkt maar overuren worden niet uitbetaald (heb ook nooit gehoord dat dit wel zo is). Ik werk nu bij de overheid en als ik mn uurloon zou berekenen denk ik dat ik nu hoger zou uitkomen dan op de zuidas :sweat_smile:

1 like

Ik ben inmiddels omgekleed en ga zo de deur uit. Jij al onderweg?

1 like

Fuck ik moet avondeten en m’n spullen pakken om morgen op vakantie te gaan maar m’n prikkelverwerking is een bitch en m’n hoofd is een chaos en het lukt gewoon niet. Kon me gelukkig wel bedenken om even te gaan slapen net dus ik kan geluiden alweer iets beter handelen, maar echt lekker gaat het nog niet en moet ook echt op m’n ademhaling letten zodat ik niet ga hyperventileren :upside_down_face: Meestal loodst m’n vriend me hier doorheen maar die is aan het werk nu

Nu net! 8000 stappen let’s go! (de dag in de tuin was heerlijk :grin:)

1 like

Ik ga ook zo! :facepunch:t2:

1 like

Vrijdag is onze schoonmaakdag thuis, maar morgen wordt het zo heet natuurlijk. Nu hebben we vanmiddag al schoongemaakt en het voelt zo luxe dat het morgen niet meer hoeft. Zo’n onzin haha :sweat_smile:

11 likes

Knuffel! :heart:
Gaat t weer beter nu?

Lief :heart: ik heb m’n ademhaling inmiddels wel redelijk onder controle dus dat is wel een goede eerste stap (:

1 like

Ik moet op eens huilen en en nu voel ik me niet goed ik zit te trillen nu

1 like

Dan krijg jij nu een knuffel van mij! hoop dat je je alweer wat rustiger voelt :heart:

1 like

Ik hoop dat je je inmiddels beter voelt :heart: Helpt kattenfilmpjes kijken om je af te leiden?

1 like

Ik was vergeten hoe grappig de Hangover films zijn

3 likes

Met zo’n startloon hoef je niet te rekenen op max 40 uur haha. Als je max 40u wilt werken zul je toch wat lager moeten gaan zitten qua loon. En Zuidas is sowieso geen max 40u cultuur.

1 like

Ik kreeg gewoon een paniekaanval leek het wel. Uit het niks. Huilen trillen en benauwd. Heb papa gebeld en daarna een vriendin. Zou morgen met haar naar zee gaan, maar we kijken nu morgenvroeg wat we doen en of het gaat.

En door het huilen (denk ik) ook keelpijn en oorpijn en nu ben ik ook nog bang voor corona.
Had nog kalmeringsmedicatie dus die heb ik net een gepakt (nadat ik er bijna een jaar vanaf was)

Thanks jullie iig :heart:

6 likes