Wat je even kwijt wil #40

Hoe komt iemand erbij om cajun kruiden als kajoen kruiden uit te spreken. Wat bezielt je. En foljom on de mant mascara !?

1 like

:heart::heart:

Ik had vannacht wat slaapmedicatie genomen waar ik vandaag de hele dag vet raar en misselijk van werd terwijl ik 4 uur bij de kapper zat :face_vomiting:. Toen ben ik om 20:00 in bad gegaan klaar om te slapen en toen zei mn vriend dat hij toch even op stap wilde :sweat_smile: dus nu zit ik op een terras

9 likes

Je hebt goed gehandeld. Je hebt aan Je zelf gedacht.

Als je je zo schuldig voelt naar je vriendin, kun je iets leuks of moois haar doen?

dat kan ik ook beamen ja, over de overheid! Mijn stages hebben onder andere zeker bijgedragen aan waar ik nu sta qua carrière.
het helpt als je al vroeg in je studie ongeveer weet wat je wil doen qua werk om daar naar toe te werken, maar mijn ervaring is ook dat niet iedereen dat al duidelijk weet dus wees zeker ook niet te streng voor jezelf. maar als ik het goed lees heb je daar al stage gelopen en volgend jaar weer? dat is iig al heel chill!

1 like

Que

5 likes

Omg net naar de film Unhinged geweest. Echt de volledige film met open mond lopen kijken. Wat een film😱

1 like

Ik ben bij m’n vriend en wilde net m’n tanden poetsen. Zie ik opeens bij de wasbak een vork liggen met allemaal haren erin dus ik ga naar hem toe en zeg wtf is dit? Blijkt dat hij zijn borstel niet kon vinden en dus zijn haren heeft gekamd met een VORK hahahaha. Hij snapt ook niet waarom ik het zo grappig vind maar het zag er zo droog uit, ik moet echt constant lachen om het idee dat hij daar zo staat met die vork.

77 likes

Is jouw vriend de kleine zeemeermin

32 likes

Ja en ze organiseren jaarlijks een wedstrijd waar ik dit jaar aan meedeed. Niet gewonnen, maar alleen al deelname staat leuk op je cv. Dus dat helpt hopelijk ook haha

Twee druppels water

14 likes

Jeetje iemand denkt denk ik leuk te zijn door vet hard drie keer aan te bellen. Ben compleet wakker en nu bang om te gaan slapen. :sweat_smile:

Haha ik zit Ambulance UK te kijken en ze bellen naar een huisarts. Krijgen ze een wachtmuziekje, precies dezelfde die mijn huisarts hier in nederland ook heeft. Lekker internationaal

2 likes

Pfoeh ben blij dat mijn HA geen wachtmuziekje heeft anders kan ze meteen m’n bloeddruk checken. Word je toch aggressief van :sweat_smile:

1 like

Ja! Ik hang ook regelmatig 20 minuten in de wacht en dan krijg je om de paar minuten een mededeling dat er nog wachtenden voor je zijn, en dan weer het muziekje. Om gek van te worden

Wat een domme act van Bridget Maasland in de zwakste schakel. Naar mens ook. Weet dat het bij het programma hoort, maar vind dat zo dom

1 like

Ik zit heerlijk een broodje kaassoufle en een groente kroket weg te kanen. Hele dag had ik geen trek in eten en maar gegeten omdat het moest. En hier had ik nu echt zin in :heart_eyes:

4 likes

Ik geloof dat @Nox @Lentex had willen quoten
Ik hoop dat je je al iets beter voelt @Lentex en dat je morgen, hoe het dan ook loopt, toch een fijne dag hebt :blush:

2 likes

Al sinds 4 uur wakker door een mug, ga weg en laat me met rust :triumph: hij heeft me ook al stuk of 6 keer gestoken bleh

Laatste werkdag voor m’n vakantie en hierna lekker twee weken helemaal niks met werk doen :heart_eyes::heart_eyes:

30 likes